اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه صومعه‌سرا:

پایبندی به ولایت ملاک انتخاب کاندیداهای اصلح است

امام جمعه صومعه‌سرا با اشاره به انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا، گفت: پایبندی به ولایت و نظام ملاک انتخاب کاندیداهای اصلح است.

پایبندی به ولایت ملاک انتخاب کاندیداهای اصلح است

به گزارش خبرگزاری فارس از صومعه‌سرا، حجت‌الاسلام اسماعیل صدیقی امروز در نماز جمعه این شهر با اشاره به شخصیت و جایگاه دنیوی و اخروی امام خمینی (ره)، اظهار کرد: امام خمینی (ره) فردی با اخلاص و بسیار دیندار بود که برای استقرار نظام جمهوری اسلامی در ایران بسیار تلاش و جانفشانی کرد.

وی تعبد، دشمن‌شناسی، قاطعیت در دفاع از اسلام و شجاعت برای اجرای احکام دینی را از دیگر مشخصه‌های امام خمینی (ره) در دوران حیات برشمرد و افزود: امام خمینی (ره) از کودکی در اصلاح نفس خود همواره کوشا بود.

امام جمعه صومعه‌سرا با تبریک بعثت خاتم‌الانبیا(ص) به تمام امت اسلامی، تصریح کرد: رجوع به قرآن کریم بهترین و جامع‌ترین منبع برای شناخت پیامبر خاتم (ص) است.

وی با بیان اینکه نام «محمد» یکی از نام‌های نیکو و با برکت در بین امت اسلامی است، خاطرنشان کرد: والدینی که نام یکی از فرزندانشان «محمد» باشد، برکت و لطف الهی به صورت ویژه شامل اهل آن خانواده می‌شود.

صدیقی یادآور شد: خداوند پیامبر (ص) را از بین مردم برانگیخت تا توجه آنها به دین و احکام دینی بیشتر شود.

وی به برخورد شایسته و صمیمی حضرت محمد (ص) با مردم در هر شرایطی اشاره کرد و گفت: پیامبر (ص) همواره با مردم بود و این امر موجب جذب بیشتر امت به ایشان می‌شد.

امام جمعه صومعه‌سرا با تصریح بر اینکه پیامبر (ص) مأمور هدایت و ارشاد مردم به طرف اسلام و توجه آن‌ها به آخرت بود، متذکر شد: پیامبر(ص) برای هدایت و رهنمود مردم به دین اسلام همواره حریص بود.

وی اضافه کرد: پیامبر (ص) از هر فرصتی برای توجه قلوب مؤمنان به الطاف الهی بهره می‌گرفت.

صدیقی در آستانه فرارسیدن ماه مبارک شعبان و اعیاد بزرگ مسلمانان در این ماه، اذعان کرد: ماه‌های مبارک رجب، شعبان و رمضان از برترین ایام ماه‌های سال محسوب می‌شوند که پروردگار متعال عنایت خاصی را در این ماه‌ها به بندگانش دارد.

وی به انتخابات ریاست جمهوری و شورای اسلامی شهر و روستاها اشاره کرد و یادآور شد: چشم‌اندازهای انتخابات حاکی از حضوری پرشور و حماسی ملت در پای صندوق‌های رأی است.

امام جمعه صومعه‌سرا با تأکید بر انتخاب آگاهانه ملت در روز انتخابات، تصریح کرد: پایبندی به ولایت و نظام باید ملاک انتخاب ملت در پای صندوق‌های رأی باشد.

وی دشمنان را در تلاش برای گمراهی مردم و دلزدگی آنها از نظام خواند و ادامه داد: ملت با ایجاد حماسه‌ای باشکوه و انتخاب رئیس جمهوری ولایت‌مدار به عزت و عظمت بیشتر کشور کمک کنند.

صدیقی، ولایت‌مداری را رکن مهم برای پیشتازی نظام در عرصه‌های ملی و جهانی و اتحاد جمعی دانست.

وی متذکر شد: تاریخ نشان می‌دهد که هر گاه ملت از ولایت و رهبری خود فاصله گرفته، با چالش‌های بزرگی مواجه شده و ضربه سختی خورده است.

خطیب جمعه صومعه‌سرا از مردم خواست به ویژه در ایام انتخابات گوش به فرمان رهبری و در کنار ولایت باشند.

انتهای پیام/84003/ر40/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول