اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه کوهبنان:

مردم رهنمودهای رهبری در انتخاب اصلح را مدنظر داشته باشند

امام جمعه کوهبنان گفت: حضور در حماسه 24 خرداد تجدید عهد و پیمان با ولایت فقیه است که در این راستا مردم ولایتمدار و با بصیرت ایران اسلامی باید رهنمودها و فرمایشات مقام معظم رهبری را در انتخاب افراد اصلح مدنظر داشته باشند.

مردم رهنمودهای رهبری در انتخاب اصلح را مدنظر داشته باشند

به گزارش خبرگزاری فارس از کوهبنان، حجت‌الاسلام عباس صالح‌نیا ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه با دعوت همگان به تقوای الهی و با تبریک عید سعید مبعث گفت: در واقع بزرگ‌ترین حادثه تاریخ در چنین روزی اتفاق افتاده به گونه‌ای که حضرت امام خمینی (ره) می‌فرماید «روز بعثت رسول اکرم (ص) در سرتاسر دهر من‌الازل الی‌الابد روزی شریف‌تر از آن نیست».

وی افزود: طی تاریخ بعثت انبیاء بزرگ الهی حوادث بسیار بزرگی اتفاق افتاده، اما هیچ حادثه‌ای بزرگتر از بعثت رسول اکرم اسلام (ص) اتفاق نیفتاده است و در آیات متعددی از قرآن مجید هدف از بعثت انبیاء الهی تعلیم و تربیت، آموزش و پرورش، دعوت به یگانگی بر محور حق و پرهیز از اختلاف و درگیری ذکر شده و دعوت به عدالت سرلوحه دعوت تمام انبیاء طی تاریخ بوده است.

امام جمعه کوهبنان تأکید کرد: هدف نهایی بعثت انبیاء معرفت خداوند و بسط توحید و یکتاپرستی بوده، اما هدف اصلی از بعثت پیامبر گرامی اسلام (ص) اکمال مکارم اخلاق بوده به گونه‌ای که در احادیث متعدد به مکارم اخلاق بیش از هر چیز بعد از معارف اهمیت داده‌اند.

وی به مناسبت‌های هفته از جمله واقعه جانسوز مدرسه فیضیه و دارالشفا در سال 1354 توسط عمال رژیم ستم‌شاهی و همچنین 20 خرداد شهادت آیت‌الله سید محمدرضا سعیدی از یاران صدیق حضرت امام خمینی (ره) در سال 42 در زندان رژیم سفاک پهلوی اشاره کرد.

صالح‌نیا افزود: این مجاهد نستوه با تمام وجود در حمایت از حضرت امام خمینی (ره) در مقابل رژیم شاه ایستاد تا اینکه مظلومانه به دست ساواک رژیم پهلوی به شهادت رسید.

این مسئول به عزل بنی‌صدر از فرماندهی کل قوا بعد از رأی مجلس به عدم کفایت سیاسی وی از سوی امام راحل در سال 1360 و روز جهانی صنایع دستی به عنوان مهمترین مناسبت‌های هفته اشاره کرد.

وی به سالروز ولادت با سعادت امام حسین ( ع) و روز پاسدار، ولادت با سعادت حضرت ابوالفضل و روز جانباز و همچنین سالروز ولادت چهارمین اختر تابناک آسمان ولایت و امامت حضرت امام سجاد (ع) اشاره کرد.

امام جمعه کوهبنان عنوان کرد: در یک نگاه کلی تمام مردم ایران پاسدار محسوب می‌شوند و این ملت با تمام وجود از آرمان‌های بلند حضرت امام خمینی (ره) و شهیدان همیشه سرافراز و مقام معظم رهبری دفاع می‌کنند.

این مسئول با توجه به نزدیک بودن 24 خرداد ماه و برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و شوراها بیان داشت: حضور در انتخابات در مرحله اول رأی به نظام مقدس جمهوری اسلامی و تداوم حاکمیت اسلام، قرآن و احکام الهی است.

صالح‌نیا خاطر نشان کرد: همچنین حضور در حماسه 24 خرداد تجدید عهد و پیمان با ولایت فقیه است که در این راستا مردم ولایتمدار و با بصیرت ایران اسلامی باید رهنمودها و فرمایشات مقام معظم رهبری را در انتخاب افراد اصلح مدنظر داشته باشند.

انتهای پیام/80012/ن30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول