اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس:

حضور مردم در انتخابات، آب سردی بر تنور توطئه‌های دشمن است

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی گفت: اگر دشمن یک سیلی به جمهوری اسلامی بزند، 10 سیلی خواهد خورد و مردم با حضور در پای صندوق‌های اخذ رأی، دشمن را مانند همیشه ناامید خواهند کرد.

حضور مردم در انتخابات، آب سردی بر تنور توطئه‌های دشمن است

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، فتح‌الله حسینی در دیدار با مردم حوزه انتخابیه خود که مقیم کرمانشاه هستند، اظهار داشت: انتخابات پیش‌رو بسیار اهمیت دارد و هم‌زمانی انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا بر این اهمیت می‌افزاید.

حسینی ادامه داد: دشمنان در سی و چهار سال گذشته با جمهوری اسلامی می‌جنگند و در این انتخابات هم تمام ابزار خود را به‌کار گرفته‌اند تا به انتخابات خدشه وارد کنند.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی گفت: ملت شریف ایران مانند همیشه خودش تصمیم می‌گیرد و فرد اصلح را انتخاب می‌کند.

وی با تاکید بر اینکه اگر دشمن یک سیلی به جمهوری اسلامی بزند، 10 سیلی خواهد خورد، افزود: مردم با حضور در پای صندوق‌های اخذ رأی، دشمن را مانند همیشه ناامید خواهند کرد.

نماینده مردم قصرشیرین، سرپل‌ذهاب و گیلان‌غرب در بخش دیگری از سخنانش گفت: تمام نمایندگان مردم استان کرمانشاه در خانه ملت با هم تعامل و اتحاد خوبی دارند.

به گفته حسینی، گازکشی قصرشیرین انجام شده، دو جایگاه سی.ان.جی در سرپل‌ذهاب احداث شده و دو هزار و 500 نفر از مدعیان آلودگی به عوارض شیمیایی در شهرستان‌های غربی استان کرمانشاه مورد معاینه تیم پزشکی قرار گرفتند.

وی تصریح کرد: 83 روستا در استان کرمانشاه بازسازی نشده که پی‌گیری‌های بسیاری در این زمینه انجام شده است.

حسینی با اشاره به اینکه دو بار وزیر راه و شهرسازی را برای بازدید از گردنه پاتاق به محل مذکور آورده، ادامه داد: این خدمات از برکت جمهوری اسلامی است.

نماینده مردم قصرشیرین، سرپل‌ذهاب و گیلان‌غرب در خانه ملت بیان داشت: پروژه راه‌آهن غرب کشور با کمبود اعتبارات مواجه شد که مجمع نمایندگان استان کرمانشاه پی‌گیری‌های لازم را انجام داده و می‌دهند.

حسینی با اشاره به استقرار پزشک قانونی در شهرستان سرپل‌ذهاب و اقداماتی برای خدمت به ایثارگران، تاکید کرد: همه این اتفاقات به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

در این برنامه افرادی به نمایندگی از طرف مردم شهرستان‌های سرپل‌ذهاب، قصرشیرین، گیلان‌غرب، جامعه اهل سنت، نفت‌شهر، سومار و جمعیت جانبازان و ایثارگران به بیان نکاتی درباره مشکلات و موضوعات مربوط به حوزه خود پرداختند و خواسته‌هایی را مطرح کردند.

بسیاری از حاضران تشکیل این جلسه را اقدامی بی‌سابقه و مثبت ارزیابی کردند و خواستار استمرار آن شدند.

انتهای پیام/2700/ر40/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول