اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس ستاد انتخاباتی جلیلی در استان بوشهر:

به جلیلی گفتم تا زمانی که در کنار رهبری هستی، حمایتت می‌کنیم

نماینده مردم دشتستان و رئیس ستاد انتخاباتی دکتر جلیلی در استان بوشهر گفت: من به جلیلی گفته‌ام تا وقتی که پرچمدار گفتمان انقلاب و در کنار رهبری هستی ما حمایتت خواهیم کرد.

به جلیلی گفتم تا زمانی که در کنار رهبری هستی، حمایتت می‌کنیم

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، حجت‌الاسلام سید مهدی موسوی نژاد صبح امروز در جمع حامیان جلیلی در استان بوشهر اظهار داشت: دلیل ما برای انتخاب دکتر جلیلی به عنوان کاندیدای اصلح این است که ایشان انسانی پاک دست، ساده زیست و طرفدار گفتمان انقلاب بوده و به احیای آرمان‌های امام و انقلاب تقید دارد و توانسته است مرز ارزش‌ها و ضد ارزش‌ها را پر رنگ‌تر از همیشه سازد.

وی افزود: سعید جلیلی برای ما موضوعیت ندارد، همانطور که در سال 84 احمدی نژاد برای ما موضوعیت نداشت، من به جلیلی گفته‌ام تا وقتی که پرچمدار گفتمان انقلاب و در کنار رهبری هستی ما حمایتت خواهیم کرد.

موسوی نژاد عنوان کرد: جلیلی تنها کسی است که برنامه‌های زیادی برای حل مشکل مستضعفان دارد و مردم ما نیز امروز کسی را می‌خواهند که در عین اقتدار و برخورداری از روحیه مقاومت، ساده زیست بوده و با نگاه ویژه به محرومین و مستضعفین مصمم به کم کردن فاصله‌های طبقاتی موجود در جامعه باشد.

رئیس ستاد دکتر جلیلی در استان بوشهر خاطرنشان کرد: دولت کارگزاران به بهانه سازندگی بیت‌المال را به سخره، حیف و میل کردند و در زمان اصلاحات با بیان بحث سازش موجب کوتاه آمدن ایران در همه زمینه‌ها مخصوصا هسته‌ای شدند.

وی گفت: زمانی که تبلیغ غنی‌سازی اورانیوم را کردیم، غرب ما را محور شرارت دنیا خواند، پرونده ما را به شورای امنیت بردند، سفرای اروپا را از ایران خارج کردند و علیه ما همه کار کردند، آیا سازش زیبنده مردان هشت سال دفاع مقدس بود.

موسوی بیان کرد: با اقتدار سرمان را بالا می‌گیریم و حمایت خود را از سعید جلیلی به عنوان فرد اصلح اعلام می‌کنیم، این حمایت کورکورانه نیست، بلکه با تحقیق در بین کاندیدا به این تصمیم رسیده‌ایم.

رئیس ستاد دکتر جلیلی در استان بوشهر گفت: در هر زمان که از مسیر ولایت جدا شدیم همانجا بود که با شکست مواجه شدیم.

انتهای پیام/66006/ب30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول