اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در کرمان صورت گرفت

تشکیل ستادهای خودجوش مردمی در حمایت از جلیلی

هماهنگ‌کننده ستادهای مردمی جلیلی کاندیدای ریاست جمهوری در جنوب کرمان از تشکیل ستادهای خودجوش مردمی در هفت شهرستان جنوبی کرمان خبر داد و گفت: ستادهای جلیلی منحصراً در اختیار فرد یا گروه خاصی نیست.

تشکیل ستادهای خودجوش مردمی در حمایت از جلیلی

نواب کمالی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در جیرفت از خیزش بزرگ مردم این منطقه از کاندیدای اصلی جریان مقاومت و گفتمان انقلاب اسلامی خبر داد و اظهار داشت: مردم رنج‌دیده و زجرکشیده جنوب کرمان خواهان رئیس جمهوری هستند که دغدغه رنج و محرومیت آنان را داشته و این دغدغه را نه فقط در قول و شعار، بلکه در عمل نشان داده باشد.

کمالی با اشاره به سفر مقام معظم رهبری در سال 84 به منطقه جنوب کرمان یادآور شد: آنچه که در این منطقه همواره موجبات دغدغه خاطر بسیاری از دلسوزان نظام و از جمله شخص مقام معظم رهبری را فراهم آورده، فقر غیرطبیعی در کنار استعدادهای طبیعی این منطقه است که کم‌نظیر و بعضاً بی‌نظیر است.

وی تصریح کرد: در دولت‌های گذشته به‌ ویژه در دوران سازندگی و اصلاحات این بخش از جامعه به کلی فراموش شده بودند تا اینکه در دولت نهم خدمات متنوعی در موضوعاتی چون مسکن، راه روستایی، بهداشت، ساخت مدرسه و... در این منطقه محروم صورت گرفت که قابل تقدیر است، اما شدت فقر و محرومیت منطقه به حدی است که با وجود خدمات بسیار صورت گرفته، هنوز محرومیت‌ها و مشکلات عدیده‌ای در این مناطق به ویژه در شهرستان‌های قلعه‌گنج، رودبار جنوب و عنبرآباد وجود دارد که باید رفع شود.

هماهنگ کننده ستادهای مردمی سعید جلیلی در جنوب کرمان با بیان اینکه امروزه بعضی کاندیداها فقط شعار حمایت از محرومان و مستضعفان را می‌دهند، اما در عمل به آن پایبند نیستند، ادامه داد: مردم بصیر جنوب کرمان در روز 24 خرداد به کاندیدایی رأی می‌دهند که علاوه بر داشتن ملاک‌های دیگر در قول و عمل دغدغه محرومان و مستضعفان و بهبود زندگی آنان را داشته و به دنبال پاسخ مثبتی به این دغدغه در هر فرصتی باشد.

وی با بیان اینکه معمولا کاندیداها در این ایام در سفرهای تبلیغاتی خود فقط مراکز استان‌ها و شهرهای پر جمعیت را برای سخنرانی برمی‌گزینند، گفت: جلیلی تنها کاندیدایی بود که در ایام اصلی تبلیغات انتخاباتی مشخصاٌ مناطق محروم و دور از مرکزی با بیش از 300 کیلومتر فاصله از مرکز را برای سفرهای انتخاباتی خود برگزید و در عمل اثبات کرد که این موضوع نه‌تنها در ریاست جمهوری بلکه حتی در تبلیغات انتخاباتی هم برایش موضوعیت دارد.

کمالی افزود: اگر چه مشکلات معیشتی مردم در این مناطق زیاد است و مردم از مسائل اقتصادی و تورم بیش از جاهای دیگر رنج می‌برند، اما بر سر آرمان خود که اسلام ناب است، ایستاده‌اند و ارزش‌های اسلامی خود را مهم‌تر از هر چیز می‌دانند.

وی از تشکیل ستادهای خودجوش مردمی در تمام هفت شهرستان جنوبی کرمان خبر داد و گفت: ستادهای جلیلی انحصارا در اختیار فرد یا گروه خاصی نیست و ما در این منطقه از تمام ظرفیت‌های مردمی که اعلام آمادگی برای همکاری با ستاد داشته باشند، استقبال می‌کنیم.

انتهای پیام/2655/ک30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول