اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سخنگوی ستاد مردمی حمایت از جلیلی در بوشهر خبر داد

راه‌اندازی پایگاه اطلاع‌رسانی ستاد مردمی حمایت از جلیلی در بوشهر

سخنگوی ستاد مردمی حمایت از سعید جلیلی در استان بوشهر گفت: پایگاه اطلاع‌رسانی ستاد مردمی حمایت از جلیلی در استان بوشهر راه‌اندازی شد.

راه‌اندازی پایگاه اطلاع‌رسانی ستاد مردمی حمایت از جلیلی در بوشهر

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، سینا کمالی صبح امروز به خبرنگاران گفت: در راستای اطلاع‌رسانی برنامه‌ها و توزیع آنلاین محتوای تولید شده، پایگاه‌اطلاع رسانی ستاد مردمی حمایت از جلیلی در استان بوشهر به آدرس www.sabeqoon.ir راه‌اندازی شده است.

کمالی ادامه داد: این سایت از بخش‌های مختلفی چون گفتمان، یادداشت، گفت‌وگو، دیگر رسانه‌ها، محصولات تولیدی، چند رسانه‌ای و آخرین اخبار تشکیل شده است.

کمالی با اشاره به اطلاع‌رسانی همه برنامه‌ها و فعالیت‌های ستادهای جلیلی از طریق پایگاه اطلاع‌رسانی سابقون گفت: با رصدهای روزانه‌ای که توسط اعضای ستادهای جلیلی در سطح استان صورت می‌گیرد، شایعات و تخریب‌هایی که علیه جلیلی منتشر شده است به صورت مستند و مستدل در این  سایت پاسخگویی می‌شود.

وی در پایان گفت: همه رسانه‌های مجازی و مکتوب استان می‌توانند با مراجعه به این سایت آخرین اخبار و برنامه‌ها را دریافت و اطلاع رسانی کنند.

انتهای پیام/66006/ر20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول