اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر هماهنگی بانوان ستاد مرکزی محمدباقر قالیباف در اصفهان:

رئیس جمهور آینده همسو با معیار‌های رهبری باشد

مدیر هماهنگی بانوان ستاد مرکزی محمدباقر قالیباف در استان اصفهان گفت: فردی که به عنوان رئیس جمهور آینده انتخاب می‌شود، باید با معیار‌های رهبری مطابقت داشته باشد و همسو با معیار‌های رهبری به مدیریت کشور بپردازد.

رئیس جمهور آینده همسو با معیار‌های رهبری باشد

زهرا اسحاقیان امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به اینکه انتخابات یکی از مباحث مهم برای هر کشوری محسوب می‌شود، اظهار کرد: مردم با حضور خود در این انتخابات با توجه به انتظارات خود به انتخاب اصلح‌ترین فرد می‌پردازند.

وی با بیان اینکه حضور آحاد مختلف جامعه برای شرکت در انتخابات و تعیین سرنوشت کشور خود به میزان بسیاری ضرورت دارد، اضافه کرد: مردم ایران با شرکت در انتخابات ریاست جمهوری مسئول تعیین سرنوشت 70 میلیون جمعیت کشور هستند.

مدیر هماهنگی بانوان ستاد مرکزی محمدباقر قالیباف در استان اصفهان با تأکید بر اینکه با توجه به این موارد انتخاب مردم از اهمیت بالایی برخوردار است، تصریح کرد: فردی که به عنوان رئیس جمهور آینده انتخاب می‌شود باید با معیار‌های درنظر گرفته شده از سوی رهبری مطابقت داشته باشد.

اسحاقیان با اشاره به اینکه رئیس جمهور آینده باید همسو با معیار‌های رهبری به اداره و مدیریت کشور بپردازد، ادامه داد: صلاح و مصلحت مردم و دفاع از حقوق اقشار مختلف مردم باید همواره و در تمام بخش‌ها مورد توجه رئیس جمهور آینده قرار بگیرد.

وی با بیان اینکه محمدباقر قالیباف کاندیدای اصلح یازدهمین دوره از انتخابات ریاست جمهوری است، اذعان کرد: قالیباف فردی مسئولیت‌پذیر و مدیری لایق است و به تمام تعهد‌های خود عمل می‌کند.

مدیر هماهنگی بانوان ستاد مرکزی محمدباقر قالیباف در استان اصفهان با تأکید بر اینکه مردم باید فردی را برای اداره کشور و به عنوان رئیس قوه مجریه انتخاب کنند که به دغدغه‌های آنها در سطح جامعه رسیدگی کند، ابراز کرد: تجربه مدیریتی رئیس جمهور آینده باید مورد قبول تمام مردم باشد و این فرد باید بتواند وضعیت موجود کشور را با برنامه‌ای دقیق ساماندهی کند.

انتهای پیام/63004/ذ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول