اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

انتظار دانشجویان بروجردی از رئیس جمهور یازدهم

رئیس جمهور آینده در گفتار خود صداقت داشته باشد

رئیس جمهور آینده در محور عدالت در جامعه گام بردارد و در گفتار و عمل خود صداقت داشته باشد.

رئیس جمهور آینده در گفتار خود صداقت داشته باشد

به گزارش خبرگزاری فارس از بروجرد، 12 روز تا برگزاری و انتخاب یازدهمین رئیس جمهور کشور باقی مانده است و هر چه به زمان برگزاری انتخابات نزدیکتر می‌شویم، شور و هیجان بیشتری در جامعه دیده می‌شود که چه کسی برای انتخاب اصلح‌تر است.

یک دانشجو بروجردی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بروجرد گفت: اگر رئیس جمهور آینده به تولید داخلی توجه بیشتری داشته باشد، مطمئنا این امر سبب اشتغالزایی بیشتر در بین جوانان و رونق اقتصادی می‌شود.

رضا امیدی افزود: در حال حاضر جوانان زیادی در رشته‌های مختلف تحصیلی بیکار هستند که اگر این وضعیت ساماندهی شود و کارگاه‌های کوچک و به ترتیب کارخانه‌ها از این افراد برای تولید داخلی استفاده کنند، بیکاری در جامعه کمتر می‌شود.

وی بیان کرد: با بالا بردن تولید داخلی، مشکلات اقتصادی کشور مرتفع می‌شود و راه برای درآمد جوانان باز می‌شود و به تبع آن ازدواج هم رواج بیشتری پیدا می‌کند.

در ادامه دانشجوی دیگری تصریح کرد: هم اکنون که زمان تبلیغات است، هر کاندیدا برنامه‌های خود را بیان می‌کند که از هم اکنون صداقت در گفتار آن‌ها مشخص می‌شود و بعد از انتخاب این فرد باید صداقت در عمل خود را نیز به اثبات برساند.

امیر حسین روزبهانی اظهار داشت: رئیس جمهور آینده باید اهداف و برنامه‌های خود را بر اساس برنامه‌ای صحیح و کار‌شناسی شده و با استفاده از پتانسیل‌های موجود در قانون اساسی پیش ببرد، تا راه‌های پیشرفت کشور را هموار کند.

وی اضافه کرد: اکثر دانشجویان نگران آینده و شغل خود هستند و در حال حاضر تعداد دانشجویانی که از دانشگاه فارغ التحصیل می‌شوند، با نیروهای کار در بازار کار برابری ندارند و این در حالی است که دانشجویان به خاطر پیدا کردن کار مجبور می‌شوند، شغل دیگری را انتخاب کنند که با رشته تحصیلی و تخصصی آن‌ها همخوانی ندارد.

دانشجوی دیگری ادامه داد: فردی که ریاست قوه مجریه را بر عهده می‌گیرد، باید برقراری اقتصاد پایدار در جامعه، مدیریت بازار کشور و ایجاد اشتغال برای جوانان را در راس امور اجرایی قرار دهد، تا بتواند باری از مشکلات جامعه و مردم بردارد.

داوود پیریایی گفت: رئیس جمهور آینده باید افراد متخصص را برای کابینه خود انتخاب نماید و از مشاورین و کارشناسان برجسته کشور در هر زمینه استفاده کند.

وی تصریح کرد: مشکلات اقتصادی باید در اولویت برنامه‌های رئیس جمهور آینده باشد، زیرا در حال حاضر قشر‌های پایین با درآمدی بسیار کم با مشکلات اقتصادی بسیاری دست و پنجه نرم می‌کنند.

پیریایی اضافه کرد: باید فردی به عنوان رئیس جمهور انتخاب شود که از بین مردم باشد و مشکلات جامعه را به خوبی درک کرده و از نزدیک ببیند تا بتواند آنان را مرتفع کند.

دانشجوی دیگری اظهار داشت: مهمترین انتظار من از رئیس جمهور آینده‌ام حرکت در مسیر ولایت و رهبری و پاسداشت خون شهدا است.

زهرا میرزایی بیان کرد: تا زمانی که همه مسئولان ما در مسیر رهبری و ولایت قرار گیرند، جامعه ما در مسیر پیشرفت و عدالت گام برمی دارد و روز به روز شاهد پیشرفت‌ها و موفقیت‌ها در کشور هستیم.

وی ادامه داد: باید در انتخاب خود دقت کنیم و فردی انتخاب شود که گفتار و عملش یکی باشد.

به گزارش خبرنگار فارس از بروجرد، باید سعی کنیم، فردی اصلح، ولایتمدار، متعهد و امین را انتخاب کنیم، تا جامعه روز به روز موفق‌تر باشد و شاهد پیشرفت در عرصه‌های مختلف باشیم.

گزارش مرجان سلیمانی

انتهای پیام/2304/ر30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول