اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

آیت‌الله کعبی مطرح کرد

جامعه مدرسین‌ رسماً از هیچ گزینه‌ای حمایت نمی‌کند/بایدها و نبایدهای رئیس جمهور آینده

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم ‌گفت: جامعه مدرسین به صورت رسمی از هیچ گزینه‌ای حمایت نمی‌کند اما اعضای آن مانند دیگر مردم دارای نظر هستند.

جامعه مدرسین‌ رسماً از هیچ گزینه‌ای حمایت نمی‌کند/بایدها و نبایدهای رئیس جمهور آینده

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، آیت‌الله عباس کعبی عصر امروز در نشست بصیرتی حلقه‌های صالحین گیلان با بیان اینکه مقام معظم رهبری اخلاص، بصیرت و اقدام به‌هنگام را از ویژگی‌های بسیجیان دانستند، افزود: حضور بسیجیان در صحنه به منظور تشویق پر‌شور ملت در انتخابات یکی از راه‌های تحقق حماسه سیاسی و مصاف با دشمنان است.

کعبی به حضور مخلصانه بسیجیان در مساجد و بین اقشار مردم اشاره کرد و افزود: شرکت در انتخابات یک حق، وظیفه شرعی و عمل صالح و جهادی است.

عضو مجلس خبرگان رهبری با تاکید براینکه عمل باید توام با اخلاص باشد، خاطرنشان کرد: مردم باید دقت داشته باشند رای دادن آنها با اخلاص باشد.

وی انتخابات را سبب اقتدار نظام اسلامی و تداوم آرمان شهدا خواند و تصریح کرد: گفتمان امام (ره) و مقام معظم رهبری باید سرلوحه فعالیت حلقه‌های صالحین باشد.

کعبی انتخابات را نسیم معنوی توصیف کرد و گفت: انتخاب اصلح نیاز به دقت عمل دارد.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم تجلی بصیرت را در رهنمودهای مقام معظم رهبری عنوان کرد و یادآور شد: گزینه اصلح را به‌راحتی می‌توان در رهنمودهای مقام معظم رهبری پیدا کرد.

وی انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری را دارای ویژگی‌هایی دانست و بیان کرد: تعهد به اسلام، انقلاب و نظام از ملاک‌های مورد توجه مقام معظم رهبری برای انتخاب اصلح است.

کعبی شجاعت، ایستادگی در مقابل دشمنان به‌ویژه آمریکا و رژیم صهیونیستی را از جمله ویژگی‌های کاندیدای اصلح برشمرد و اظهار کرد: رئیس جمهور آینده باید دغدغه دینی بیشتری داشته باشد و خط عدالت را در عمل دنبال کند.

*استکبارزدایی جزو اصول انقلاب است

عضو مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه در سایه سهل‌انگاری و فساد اقتصادی و سیاسی اهداف انقلاب تحقق پیدا نمی‌کند، خاطرنشان کرد: مبارزه با اشرافی‌گری، جلوگیری از مفاسد سیاسی در بدنه حکومت، توجه به طبقه مستضعف و استکبارزدایی جزو اصول انقلاب است.

وی نامزدهای ریاست جمهوری را به دو دسته تقسیم کرد و افزود: تعدادی به دنبال خط سازش با دشمن هستند.

کعبی با اشاره به اینکه کاندیدایی ممکن است آن‌قدر جلو برود که دشمن را به ستوه آورد، تصریح کرد: باید دنبال گزینه‌ای باشیم که رژیم صهیونیستی و آمریکا از او وحشت داشته باشند.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم به مقابله آمریکا، انگلیس و رژیم صهیونیستی با انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: انتخابات مصاف ملت با دشمنان است.

وی با تاکید براینکه ملت مقاومت، استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی و پیشرفت می‌خواهد، بیان کرد: آمریکا خط سازش را در قالب گفت‌وگو دنبال می‌کند.

*گفت‌وگو کلمه رمز آمریکا برای تحمیل خواسته‌هایش علیه ملت است

کعبی گفت‌وگو را کلمه رمز آمریکا برای تحمیل خواست‌هایش علیه ملت ایران اعلام کرد و یادآور شد: اگر اعتدال به معنای کوتاه آمدن در مقابل دشمنان است، مردم ایران این اجازه را نمی‌دهند.

عضو مجلس خبرگان رهبری انتخاب اصلح را سبب اقتدار کشور در دنیا دانست و اظهار کرد: راهبردهای پایه‌ای نظام با انتخاب هر کدام از کاندیدای ریاست جمهوری تغییر نمی‌کند اما فردی باید رئیس جمهور شود که بتواند این راهبردها را عمل کند.

وی با بیان اینکه رئیس جمهور نباید برای کشور حاشیه‌ساز باشد، اضافه کرد: رئیس جمهور باید بتواند مشکلات کشور را برطرف کند.

کعبی تشویق به دادن رای سفید و القای یاس و ناامیدی در ملت را از توطئه‌های دشمنان خواند و تصریح کرد: به فردی باید رای بدهیم که دشمن از او عصبانی باشد.

*بار اصلی انتخاب اصلح به دوش ملت است

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با تاکید براینکه هیچ مجموعه و نهادی نمی‌تواند نظر خود را به مردم تحمیل کند، یادآور شد: بار اصلی انتخاب اصلح به دوش ملت است.

وی گفتمان امام (ره) و مقام معظم رهبری را شاخص انتخاب اصلح عنوان کرد.

کعبی در پایان تصریح کرد: جامعه مدرسین به صورت رسمی از هیچ گزینه‌ای حمایت نمی‌کند اما اعضای آن مانند دیگر مردم دارای نظر هستند.

انتهای پیام/84001/ش40/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول