اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان سمنان:

رفع معضلات کشور باید دغدغه اصلی رئیس‏جمهور آینده باشد

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان گفت: رفع معضلات کشور در عرصه‌های مختلف باید دغدغه اصلی رئیس جمهور آینده باشد.

رفع معضلات کشور باید دغدغه اصلی رئیس‏جمهور آینده باشد

به گزارش خبرگزاری فارس از استان سمنان، حجت‌الاسلام ‌والمسلمین جعفر رعایتی ظهر امروز در گردهمایی مسئولان عقیدتی و نظارت سپاه استان سمنان که در سالن جلسات سپاه قائم (عج) برگزار شد، اظهار داشت: بدانیم و آگاه باشیم عقیده ما عمل دیگران را تحت‌الشعاع خود قرار می‌دهد.

وی با بیان اینکه ولایت‏پذیری مهم‏ترین اصل مسائل اعتقادی محسوب می‌شود، افزود: مسئولان عقیدتی باید قول، فعل و عملشان مطابق دستورات اسلامی باشد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان بیان داشت: تحریم اقتصادی دشمن اگر چه فشارها و سختی‌هایی را بر آحاد مردم جامعه تحمیل کرده‌ است؛ اما مردم فهیم و بصیر ایران اسلامی مرد میدان‌های سخت هستند؛ چنانچه گواه و شاهد این مدعا اتحاد کشورهای استعمارگر غربی در مقابله با ایران در هشت سال دفاع مقدس است.

رعایتی گفت: فرد اصلح را باید با توجه به معیارها و ملاک‌هایی که مقام معظم رهبری در سخنرانی‌های خود به آن اشاره کرده‌اند جست‏وجو کرد.

وی افزود: فرد اصلح از میان کاندیداها فردی است که دلسوز مردم، مطیع رهبری و ولایت، زمان‌شناس، مدیر،‌مدبر، باتجربه باشد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان افزود: فرد اصلح فردی است که مسائل اعتقادی،‌ اقتصادی، اجتماعی و مهم‌تر از همه فرهنگی جامعه دغدغه اصلی او باشد.

رعایتی تأکید کرد: ارتقای کشور به لحاظ اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی و ... زمینه‌ساز عزت و سرافرازی بیش از پیش کشور در سطح جهانی خواهد شد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان گفت: مردم باید انتخابی هوشمندانه داشته باشند و با توجه به معیارهای مطرح شده بهترین انتخاب را داشته باشند و بدانند که حضور و انتخاب هوشمندانه آنها در تعیین سرنوشت کشور مهم و حیاتی است.

انتهای پیام/2249/صا30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول