اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با 15 متر و 51 سانتی‌متر

دریساوی نماینده قم در جمع رکوردداران دو و میدانی کشور شد

نایب رئیس هیئت دو و میدانی استان قم از انتخاب یکی از چهره‌های شاخص دو و میدانی قم در جمع ورزشکاران رکورددار کشور خبر داد.

دریساوی نماینده قم در جمع رکوردداران دو و میدانی کشور شد

اصغر درخشش‌فر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم، اظهار کرد: با اینکه در ماه‌های آغازین سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی قرار داریم و در اردیبهشت و خرداد ماه نیز به دلیل فرارسیدن زمان امتحانات پایان سال تحصیلی ورزشکاران، بسیاری از فعالیت‌های دو و میدانی با تعطیلی اجباری رو به رو بوده اما با توجه به برگزاری مسابقات قهرمانی کشور در دو رده سنی نوجوانان و جوانان و همچنین پیکارهای لیگ بانوان، موفقیت‌های خوبی برای دوومیدانی قم در سه ماه نخست سال جاری به دست آمده است.

وی ادامه داد: این مهم بیانگر ظرفیت غنی دو و میدانی استان قم است که در تمام رده‌های سنی و در هر دو بخش مردان و بانوان با وجود مواجهه با امکانات محدود و فضای ورزشی کم می‌تواند یکی از استان‌های موفق کشور در سال‌های اخیر باشد.

نایب رئیس هیئت دو و میدانی استان قم در ادامه با اشاره به معرفی برترین‌های سال قبل دو و میدانی کشور توسط فدراسیون دو و میدانی کشورمان بیان داشت: فدراسیون دو و میدانی همه ساله اسامی برترین‌ها و به خصوص رکوردداران رشته‌های مختلف دو و میدانی کشور را اعلام می‌کند.

وی خاطرنشان کرد: خوشبختانه آنچه که در این بین مهم و قابل توجه است حضور ورزشکاران ارزنده دو و میدانی در جمع برترین‌های دو و میدانی کشور است که موجب شده تا قم در زمره استان‌های موفق از نظر فدراسیون دو و میدانی کشورمان محسوب شود.

درخشش‌فر در ادامه با اشاره به معرفی برترین‌های پرش سه گام در سال 91 اضافه کرد: طبق اعلام فدراسیون دو و میدانی کشورمان رکوردداران رشته پرش سه گام مسابقات قهرمانی کشور در سال قبل معرفی شدند که در بین نفرات مورد نظر نام میلاد دریساوی دو و میدانی کار توانای قمی نیز قرار دارد.

وی یاد آور شد: بر اساس اعلام فدراسیون دوومیدانی، در این رده بندی علیرضا حبیبی دوومیدانی کار تهرانی در مسابقات قهرمانی باشگاه‌های کشور در تیر ماه سال 91 با پرش 15 متر و 75 سانتی‌متر در مکان نخست این رده بندی قرار گرفت.

نایب رئیس هیئت دو و میدانی استان قم ابراز داشت: این در حالی است که میلاد دریساوی از استان قم در مسابقات آغاز فصل شیراز در سال قبل با پرش 15 متر و 51 سانتی متر و مصطفی خسروی در مسابقات قهرمانی جوانان آسیا در کلومبو با پرش 15 متر و 31 سانتی‌متر جایگاه‌های دوم و سوم این رده بندی را در اختیار گرفتند.

وی خاطرنشان کرد: همچنین سینا لطفی با پرش 15.28 متر، ‌هاتف فلاحتی با پرش 15.13 متر، قادر علیزاده با پرش 15.03 متر، حمید قرنجیک با پرش 15.01 متر، وحید صدیق با پرش 14.83 متر، سیامک میری با پرش 14.66 متر و سینا قدسی با پرش 14.03 متر به ترتیب در مکان‌های چهارم تا دهم این رده بندی قرار گرفتند.

انتهای پیام/78002/و30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول