اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در رشته پرش با نیزه

دوومیدانی‌کار قمی راهی رقابت‌های بین‌المللی و آسیایی می‌شود

پرافتخارترین دوومیدانی‌کار قمی راهی رقابت‌های بین‌المللی و مسابقات دوومیدانی داخل سالن آسیا می‌شود.

دوومیدانی‌کار قمی راهی رقابت‌های بین‌المللی و آسیایی می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، یکی از مهم‌ترین رویدادهای پیش روی ورزشکاران کشورمان در رشته‌های مختلف در تابستان سال جاری، مسابقات ورزشی بازی‌های داخل سالن آسیا است که قرار است در کشور کره جنوبی به انجام برسد.

شهر اینچئون کره جنوبی میزبان برگزاری بازی‌های داخل سالن آسیا است و این مسابقات در تیرماه به انجام می‌رسد در حالی که تیم‌هایی نظیر دوومیدانی، فوتسال، کبدی و ... قرار است به نمایندگی از کشورمان در این رقابت‌ها با حریفان خود مسابقه بدهند.

یکی از تیم‌‌های اعزامی به پیکارهای بازی‌های سالنی آسیا در سال 2013 تیم ملی دوومیدانی خواهد بود و به همین خاطر دوومیدانی‌کاران مدعی در رشته‌ها و مواد مختلف این روزها تلاش می‌کنند رکورد یا حد نصاب ورود به این مسابقات را کسب کنند.

در میان نفراتی که در ترکیب تیم ملی دوومیدانی کشورمان برای اعزام به بازی‌های سالنی آسیا شانس ملی‌پوش شدن دارد، محمد محسن ربانی پرافتخارترین دوومیدانی‌کار قمی و سرشناس‌ترین ورزشکار دو و میدانی کشورمان در رشته پرش با نیزه است.

ربانی بعد از مسابقات دوومیدانی قهرمانی غرب آسیا که مهر ماه سال گذشته به میزبانی کشور امارات به انجام رسید و همراه با تیم ملی دوومیدانی کشورمان در رشته پرش با نیزه در این رقابت‌ها حضور یافت و صاحب نشان نقره شد، در میدان مهم دیگری حضور نیافته است.

این دوومیدانی‌کار ارزنده که سابقه کسب نخستین و تنها نشان طلا و عنوان قهرمانی دوومیدانی کشورمان در رشته پرش با نیزه مسابقات قهرمانی آسیا را در کارنامه دارد، با انجام تمرینات مستمر و تحمل فشار بالای تمرینات تلاش می‌کند بار دیگر در ترکیب تیم ملی دو و میدانی قرار بگیرد.

این در حالی است که در سال‌های اخیر چهر‌ه‌های متعددی در پرش با نیزه در کنار ربانی ظهور کردند اما هیچ نتوانستند موفقیت‌ها و افتخارات محمد محسن ربانی قهرمان سرشناس قمی را تکرار کرده و یا حداقل به رکورد پرش با نیزه کشور که در اختیار خود ربانی است، دست یابند.

ربانی در ماه‌های اخیر به دلیل آسیب دیدگی نتوانست در مسابقات مهم داخلی به میدان برود و به همین خاطر در ترکیب تیم ملی دوومیدانی کشورمان اعزامی به رقابت‌های جایزه بزرگ آسیا در تایلند نیز نام محمد محسن ربانی از لیست تیم ملی دور بود.

چهره سرشناس دوومیدانی قم در رشته پرش با نیزه قرار است با توجه به برنامه‌ریزی کادر فنی تیم ملی دوومیدانی کشورمان فردا چهارشنبه در رکوردگیری شرکت کند تا در صورت کسب حد نصاب لازم و حفظ رکورد خود که پرش از مانع پنج متر و 36 سانتیمتر است، عضو تیم ملی کشورمان در مسابقات بین‌المللی بلاروس و همچنین پیکارهای قهرمانی سالنی آسیا در کره جنوبی شود.

انتهای پیام/2258/و30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول