اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با دعوت پرتابگر تاکستانی به تیم ملی

موفقیت دوومیدانی‌کاران قزوینی همچنان ادامه دارد

با دعوت از پرتابگر تاکستانی به تیم ملی، موفقیت ورزشکاران دوومیدانی‌کار استان قزوین ادامه یافت.

موفقیت دوومیدانی‌کاران قزوینی همچنان ادامه دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، با تشخیص کادر فنی تیم ملی دوومیدانی کشورمان، مهران خورند، پرتابگر تاکستانی به اردوی تیم ملی بزرگسالان کشورمان دعوت شد تا به نوعی مشخص شود این رشته ورزشی رفته رفته در بیشتر ماده‌های خود در استان به روزهای اوج نزدیک می‌شود.

انتخاب خورند به هر حال نشان از آن دارد که هیئت دوومیدانی استان قزوین، در این سال‌ها روی تمام ماده‌های این رشته ورزشی سرمایه‌گذاری کرده است و به طور حتم می‌توان در سال‌های آتی جهش و موفقیت ورزشکاران این رشته ورزشی را شاهد بود.

خورند در ماده پرتاب وزنه به همراه چهار پرتابگر دیگر کشورمان هم‌اکنون در اردوی آماده‌سازی تیم ملی در تهران به سر می برد که این اردو تا روز 28 اردیبهشت ماه زیر نظر مربیان تیم پرتاب وزنه کشورمان ادامه پیدا می‌کند.

بنا به گفته‌های رییس هیئت دوومیدانی استان قزوین، مهران خورند، این ورزشکار شایسته تاکستانی قابلیت‌های بسیار بالایی دارد؛ به طوری که پیش از این شایستگی‌های خود را با ثبت رکوردهای قابل توجه در جریان رقابت‌های استانی و کشوری به رخ حریفان کشیده است.

البته سخنان جوادی درحالی گفته می‌شود که تیم‌های دوومیدانی مردان و زنان استان در جریان رقابت‌های قهرمانی دوومیدانی بزرگسالان کشور موفق شدند شش نشان رنگارنگ را از آن خود کنند.

در جریان رقابت‌های دوومیدانی قهرمانی بزرگسالان مردان کشور که ماه گذشته به میزبانی استان فارس برگزار شد، رضا دودانگه و جمیل سعادت در مواد ده‌گانه به ترتیب عناوین دومی و سومی را به خود اختصاص دادند.

روند مدال‌آوری و درخشش دوومیدانی‌کاران قزوینی نشان از روزهای خوب برای این رشته ورزشی دارد؛ به طوری که در جریان رقابت‌های قهرمانی بانوان بزرگسالان کشور، زهرا جعفرآبادی در ماده 10 کیلومتر عنوان قهرمانی را به خود اختصاص داد و شهلا محمودی دیگر بانوی قزوینی موفق شد در مواد 100 و 400 متر عنوان‌های سومی و قهرمانی کشور را از آن خود کند.

به طور طبیعی کسانی که ورزش می‌کنند و ورزشکاران را دوست دارند، از پیشرفت ورزشکاران دوومیدانی‌کار استان خوشحال می‌شوند؛ چراکه دوومیدانی مادر همه ورزش‌هاست.

موفقیت ورزشکاران این رشته ورزشی در سال‌های آتی می‌تواند موجی از شادی و امید را به ارمغان آورد؛ اتفاقی که اگر رقم بخورد، همه، آن را دوست خواهند داشت.

انتهای پیام/77004/ق30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول