اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مدت 4 سال

خورشیدی در ریاست هیئت دو و میدانی همدان ابقا شد

با برگزاری مجمع انتخابات رئیس هیئت دو و میدانی استان همدان، مرتضی خورشیدی برای چهار سال دیگر در ریاست هیئت دو و میدانی همدان ابقا شد.

خورشیدی در ریاست هیئت دو و میدانی همدان ابقا شد

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، مجمع انتخابات ریاست هیئت دو و میدانی با حضور رییس فدراسیون، معاون توسعه ورزش و جوانان استان همدان و اعضای این مجمع در سالن اجتماعات ورزشگاه شهدای قدس همدان برگزار شد که در نهایت مرتضی خورشیدی به عنوان تک‌کاندیدای این هیئت برای چهار سال دیگر در سمت رییس هیئت دو و میدانی استان همدان ابقا شد.

در ابتدای مراسم معاون توسعه ورزش و جوانان استان همدان با بیان اینکه دو و میدانی یکی از رشته‌های پرمدال است بیان کرد: توسعه همگانی کردن ورزش در بین جامعه خصوصاً در رشته دو و میدانی بسیار حائز اهمیت است.

رسول منعم افزود: هیئت دو و میدانی همدان در چهار سال گذشته با ریاست مرتضی خورشیدی افتخارات گسترده‌ای را برای ورزش استان همدان کسب کرده که این موضوع نشان‌دهنده برنامه مناسب این هیئت است.

وی با بیان اینکه افشین داوری رییس فدراسیون از مدیران ارزنده در بحث توجه به استان‌ها و ستادی هستند بیان کرد: نایب قهرمانی در المپیک لندن برای نخستین بار توسط ایران بسیار افتخار و غرورآفرین است.

در ادامه دبیر هیئت دو و میدانی همدان با اشاره به اقدامات چهار سال گذشته هیئت دوومیدانی همدان گفت: همدلی و همکاری تمام شهرستان‌ها با هیئت استان و همکاری اداره کل آموزش و پرورش باعث رشد دوچندان این رشته در همدان شده است.

مسعود بنوان یادآور شد: برگزاری مسابقات لیگ مدارس، برگزاری مسابقات در محلات و روستاها، برگزاری مسابقات میدانی و صحرانوردی، اعزام ورزشکاران به مسابقات کشوری تنها جزئی از برنامه‌های انجام شده در این هیئت است.

وی با اشاره به جایگاه هیئت دو و میدانی همدان گفت: این هیئت در ارزشیابی سال گذشته در جایگاه 10 هیئت برتر استان همدان قرار داشت.

همچنین در ادامه رییس هیئت دو و میدانی برنامه‌های خود برای چهار سال آینده را متذکر شد.

در نهایت مرتضی خورشیدی تنها کاندیدای حاضر در این انتخابات بود که با کسب 19 رای از 19 رأی ماخوذه برای چهار سال دیگر در سمت خود ابقا شد.

انتهای پیام/89018/ی30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول