اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور مدیرکل ورزش و جوانان خراسان‌رضوی

مراسم تجلیل از بانوان دوومیدانی‌کار خراسان‌رضوی برگزار شد

در مراسمی با حضور مدیرکل ورزش و جوانان خراسان‌رضوی، از بانوان دوومیدانی‌کار استان که اردیبهشت‌ماه امسال به مقام قهرمانی کشور دست یافتند، تجلیل شد.

مراسم تجلیل از بانوان دوومیدانی‌کار خراسان‌رضوی برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، سید علی‌اکبر هاشمی‌جواهری بعدازظهر امروز در مراسم تجلیل از بانوان دوومیدانی‌کار خراسان‌رضوی اظهار کرد: موفقیت‌های بانوان در مسابقات دوومیدانی حاصل تلاش مربیان و دست‌اندرکاران این رشته ورزشی است.

وی با اشاره به دشواری‌های مدیریت هیئت‌های ورزشی به علت کمبود منابع مالی، افزود: ورزشکاران، مردان و زنان روزهای سخت هستند و هیچ ورزشکاری نمی‌تواند ادعا کند با سختی و رنج روبه‌رو نبوده است.

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان‌رضوی تصریح کرد: بانوان با ورود به عرصه ورزش آمادگی خود را برای تحمل سختی‌ها و پرورش روح و جسم اعلام می‌کنند.

هاشمی‌جواهری با تأکید بر اهمیت توجه به مقوله‌های علمی در ورزش، عنوان کرد: با امکاناتی که مرکز علمی کاربردی اداره‌کل ورزش و جوانان استان و دانشگاه تربیت بدنی و علوم ورزشی در مشهد به وجود آورده، قهرمانان موفق رشته‌های مختلف می‌توانند با ادامه تحصیل در کنار فعالیت‌های ورزشی در رشته تخصصی مورد نظر، توانمندی‌های خود را جهت‌دار کنند و آینده ورزش کشور را به روشنی رقم بزنند.

در ادامه محمدرضا خوش باطن، دبیر هیئت دو و میدانی خراسان‌رضوی نیز با اشاره به توانمندی‌های بالای دوومیدانی‌کاران استان در بخش بانوان، گفت: با توجه به اینکه مدت زیادی از آغاز سال جدید نمی‌گذرد و ورزشکاران استان تمرینات کافی را نیز پشت سر نگذاشته بودند با قهرمانی در رقابت‌های نوجوانان و بزرگسالان کشور افتخاری دیگر برای ورزش استان به ارمغان آوردند.

وی با اشاره به دشواری‌های مالی هیئت در سال جدید و نبود حامی مالی برای تداوم این قهرمانی‌ها، افزود: با تکمیل پیست تخصصی دوومیدانی کوثر مشهد و تجهیز آن به پیست تارتان، مشکل محل تمرین بانوان ورزشکار برای همیشه برطرف می‌شود.

انتهای پیام/70004/ذ30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول