اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم تهران در مجلس:

جلیلی مزایای احمدی‌نژاد را دارد ولی معایب او را ندارد

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: جلیلی مزایای احمدی‌نژاد را دارد، اما معایب او را ندارد.

جلیلی مزایای احمدی‌نژاد را دارد ولی معایب او را ندارد

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، محمد سلیمانی، وزیر سابق ارتباطات و فناوری اطلاعات ظهر امروز در جمع مردم دشتستان با بیان اینکه در دولت نهم گفتمان انقلاب اسلامی جاری و احیا شد، اظهار داشت: در این دولت از پرداختن مدیران به خودشان جلوگیری به‌عمل آمده و ساده‌زیستی و خدمت‌رسانی ترویج شد و مدیران اشرافی کنار گذاشته شدند.

این نماینده اصولگرای مجلس نهم افزود: در دولت اصولگرا هیئت‌های مختلف به مناطق محروم و دورافتاده کشور سرازیر شدند تا با مشکلات مردم مستضعف آشنا شوند.

سلیمانی خاطر نشان کرد: رهبر معظم انقلاب ویژگی‌های برجسته‌ای از دولت نهم همچون ساده‌زیستی، پرتلاشی و توجه به محرومان ارائه کرده‌اند.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: در 2 سال آخر، دولت با اشتباهاتی نیز روبرو شد و جریانی مثل جریان انحرافی به‌وجود آمد که تهدیداتی کرد، اما در بدنه دولت نیز با این جریان مبارزاتی صورت گرفت.

وی با تأکید بر اینکه انتخابات فعلی بسیار حساس است، گفت: دوست و دشمن چشم به انتخابات خردادماه ایران دوخته‌اند که آیا فردی با پرچم گفتمان انقلاب اسلامی روی کار می‌آید یا فردی که در این خصوص ضعف‌هایی دارد، رئیس جمهور می‌شود.

عضو جبهه پایداری انقلاب اسلامی اضافه کرد: اکثر کاندیداهای فعلی موضع مشخصی در مورد جریان انحرافی نگرفته‌اند، اما جلیلی از مبارزان با این جریان بوده‌اند و بارها برائت خود از این جریان و هر کسی که با رهبری زاویه‌ای داشته باشد را اعلام کرده است.

 اقتصاددانان بزرگ کشور در تیم اقتصادی جلیلی هستند

 وی در پاسخ به سئوالی در ارتباط با برنامه‌های سعید جلیلی در حوزه‌های مختلف به‌ویژه اقتصاد گفت: ایشان در حوزه‌های مختلف دارای برنامه‌های مدونی هستند و اقتصاددانان بزرگی در تیم اقتصادی وی حضور دارند که ممکن است رسانه‌های کشور آنها را به خوبی معرفی نکرده باشند.

سلیمانی بیان داشت: افراد متخصص و باتجربه‌ای که دارای مسئولیت‌های مختلف بوده و از طراحان برنامه‌هایی مثل برنامه پنجم توسعه و طرح هدفمندی یارانه‌ها هستند، عضو تیم اقتصادی جلیلی هستند و برنامه‌های اقتصادی مختلفی برای حل مشکلات موجود طراحی کرده‌اند.

نماینده مردم تهران در مجلس افزود: در برنامه تلویزیونی روز گذشته جلیلی نیز دیدیم که طرح‌ها و ایده‌های خوبی در حوزه اقتصاد ارائه کردند، اما وی اهل سیاه‌نمایی و عوام‌فریبی نبوده و شرایط را عادلانه قضاوت می‌کنند.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس ابراز داشت: هفته گذشته نشستی با جلیلی داشتیم که اقتصاددانان بزرگ کشور در آن جلسه مباحث مختلف اقتصادی، اشتغال، صنعت، تولید، صادرات و کشاورزی را مطرح کردند.

وی با اشاره به اینکه بعضی‌ها صحبت‌های زیادی از خصوصی‌سازی می‌کنند که منظور آنها شخصی‌سازی و سپردن صنایع و اقتصاد به افراد خاصی است، گفت: هدف تیم اقتصادی جلیلی مردمی‌سازی و محور قرار گرفتن مردم در اقتصاد و در دست گرفتن صنایع و کارخانجات توسط مردم است.

سلیمانی اذعان داشت: سعید جلیلی با اجرای طرح هدفمندی یارانه‌ها به‌صورت قدرتمند موافق است، اصلاح ساختار بانکی و ایجاد شبکه جامع اطلاعاتی اقتصاد کشور از ایده‌های ایشان است؛ طرح حمایت از کشاورزان به‌صورت تفصیلی در 50 صفحه نوشته شده که هدف عمده آن حمایت مستقیم از کشاورزان و برچیدن دلالان است.

 جلیلی مزایای احمدی‌نژاد را دارد، اما معایب او را ندارد

 وی در پاسخ به سئوالی درباره احتمال ائتلاف جلیلی با سایر کاندیداها گفت: از آنجا که دیدگاه وی با بقیه متفاوت است احتمال ائتلاف وجود ندارد؛ چگونه می‌شود با کسی ائتلاف کرد که در مناظره تلویزیونی سخن از سازش به میان می‌آورد.

نماینده مردم تهران، ری، اسلامشهر و شمیرانات اظهار داشت: در گفتمان انقلاب اسلامی و سخنان حضرت امام(ره) هیچ کجا گفته نشده که سازش کنید و از ارزش‌های و اصول اسلامی کوتاه بیایید.

وزیر ارتباطات دولت نهم اضافه کرد: سعید جلیلی دوره تحصیل و دکترای خود را به‌صورت تمام وقت و پژوهشی طی کرده و در زمان مسئولیت و مشغله و فراوان آن را نگذرانده است؛ قابلیت‌های مختلف وی در دوران خدمت موجب شد تا در سطوح مختلف ارتقا پیدا کرده و به دبیری شورای عالی امنیت ملی که در تراز حکومتی، مقامی بین وزارت و معاون اولی رئیس جمهور است برسد.

این نماینده اصولگرای مجلس متذکر شد: در بین کاندیداها کسی که سوابق وی در زمینه‌های داخلی و خارجی بوده و به همه مسائل مختلف داخلی و خارجی و مشکلات کشور اشراف داشته و اطلاعات به روزی دارد، دکتر جلیلی است.

سلیمانی در پایان با اشاره به بیانات اخیر رهبرمعظم انقلاب در ارتباط با معیارهای رئیس جمهور آینده گفت: جلیلی مزایای احمدی‌نژاد را دارد، اما معایب او را ندارد؛ تخصص جلیلی همراه با تعهد بوده و معتقد به سیاست علوی است.

انتهای پیام/2452/ذ40/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول