اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو جبهه پایداری:

جلیلی از مبارزان جریان انحرافی است/ نزدیکی جلیلی به احمدی‌نژاد شایعه است

عضو جبهه پایداری با بیان اینکه جلیلی از مبارزان جریان انحرافی است، گفت: نزدیکی این کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری به احمدی‌نژاد شایعه است.

جلیلی از مبارزان جریان انحرافی است/ نزدیکی جلیلی به احمدی‌نژاد شایعه است

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، محمد سلیمانی پیش از ظهر امروز در جمع مردم برازجان با تسلیت سالروز رحلت امام خمینی(ره) اظهار داشت: روز 15 خرداد از روزهای بزرگ در تاریخ انقلاب اسلامی است و در این روز حرکت عظیمی توسط امام(ره) شکل گرفته، اما توسط رژیم سلطنتی پهلوی سرکوب شد.

وی افزود: مردم ایران با این سرکوب‌ها آشنا بودند و حرکت مقاومت ادامه پیدا کرد، مردم با قرار گرفتن حول محور ولایت فقیه، انقلاب عظیم اسلامی را به‌وجود آوردند.

عضو جبهه پایداری خاطر نشان کرد: ملت ایران همواره با تبعیت از ولایت فقیه به حرکت خود ادامه داده و ارزش‌های خود را حفظ کرده‌اند، بنابراین باید شاکر این نعمت الهی در جمهوری اسلامی باشیم.

سلیمانی با اشاره به اینکه گفتمان حضرت امام(ره)دنیا را به لرزه درآورد، تصریح کرد: در اوایل انقلاب اسلامی تیتر همه رسانه‌های دنیا این بود که امام(ره) مردی است که دنیا را متحول کرد.

عضو جبهه پایداری اضافه کرد: گفتمان امام(ره) گفتمانی زنده، پویا، کارآمد، تحول‌ساز و اثرگذار است که به هر ملتی داده شود، آن را متحول می‌کند و گفتمانی با اهداف و آرمان‌های بسیار بلند است.

 در دوران سازندگی، اشرافی‌گری ترویج شد

وی با تأکید بر اینکه چیزی که دشمن همیشه مقابل خود می‌بیند و از آن هراس دارد این گفتمان است، بیان داشت: سال‌های پس از انقلاب عده‌ای از گفتمان ناب امام(ره) انحراف پیدا کردند، در دوران سازندگی متأسفانه برخی از مدیران به اشرافی‌گری روی آوردند و مادیات را بیشتر از معنویات ترویج دادند.

این نماینده مجلس نهم گفت: ریشه بسیاری از مشکلاتی که ملت ما امروز با آن دست و پنجه نرم می‌کند مربوط به دوره‌های قبل و سیاست‌های نادرست آن زمان است.

سلیمانی ابراز داشت: بنده در آن زمان هشت سال معاون وزیر بودم و مشاهده می‌کردم که چرب و شیرین دنیا بسیاری از مدیران را فریب داده و منحرف کرد.

عضو جبهه پایداری خاطر نشان کرد: اشرافی‌گری که در زمان کارگزاران ترویج شد در گفتمان امام(ره) تعریف نشده و جایگاهی ندارد.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر افزود: در دوران اصلاحات نیز با نوعی عوام فریبی و دگرنمایی که به‌وجود آمد نشان دادند، می‌خواهند متفاوت از دوره گذشته باشند و مدیران قبلی را کنار بگذارند، اما وارد گفتمان سیاسی شده و امور عمرانی را تا حدود زیادی به تعطیلی کشاندند.

سلیمانی تأکید کرد: شهدا در وصیت‌نامه‌های خود همواره ما را به ساده‌زیستی و مقاومت در برابر سلطه توصیه کرده‌اند و در هیچ وصیت‌نامه شهیدی نیامده است که سازش مقدم بر مقاومت باشد.

وی در پاسخ به سئوالات حاضران مبنی بر شایعات مطرح شده درباره نزدیکی جلیلی به احمدی‌نژاد گفت: چنین چیزی صحت ندارد و سعید جلیلی توسط شخص رهبری به سمت دبیری شورای عالی امنیت ملی منصوب شده‌اند؛ این وصله‌ها به افرادی مثل جلیلی و لنکرانی که به شدت و قدرت با جریان انحرافی مبارزه کرده‌اند، نمی‌چسبد.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در پایان اذعان داشت: البته نباید دولت و حلقه انحرافی را با هم اشتباه بگیریم و جریان انحرافی بسیار محدود بوده و دایره بسیار کوچکی دارد؛ درون دولت نیز بسیاری از وزرا و مسئولان با این جریان مبارزه کرده‌اند و همین مبارزات باعث شده که گفتمان این جریان پیشبردی نداشته باشد.

انتهای پیام/2452/ذ40/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول