اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

پاسخ روانبخش به منتقدانی که جلیلی را هندوانه سربسته می‌دانند

هندوانه سربسته بیش از هندوانه کال می‌ارزد / پیش‌بینی 400 میلیون پیامک تخریبی علیه جلیلی

عضو شورای مرکزی جبهه پایداری گفت: اینکه برخی می‌گویند جلیلی هندوانه سربسته است و نمی‌توان به او اعتماد کرد باید بگوییم قیمت هندوانه سربسته بیش از هندوانه‌های سفید و کالی است که همه مزه آن را چشیده و امتحان کرده‌اند.

هندوانه سربسته بیش از هندوانه کال می‌ارزد / پیش‌بینی 400 میلیون پیامک تخریبی علیه جلیلی

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، حجت‌الاسلام قاسم روانبخش شامگاه چهارشنبه در جمع مردم شهر یاسوج در سالن شهید ایزدپناه این شهر و در همایش انتخاباتی سعید جلیلی اظهار کرد: این روزها شهادت امام موسی کاظم (ع) را داریم؛ آن امام که سازش نکرد و 14 سال در زندان‌های هارون در خط مقاومت و ایستادگی قرار داشت.

* پی‌گیری خط مقاومت از 15 خرداد توسط امام راحل

عضو شورای مرکزی جبهه پایداری ادامه داد: امام امت در 15 خرداد یک نفر بود که وارد میدان شد و می‌دیدیم که گاها برخی از فضلا و علما این کار امام را نقد می‌کردند و معتقد بودند که برای حفظ امنیت باید از این سخنان نگفت و موضع‌گیری نکرد اما در این میان امام مقاومت را ترجیح داد و ثمره آن را امروز می‌بینیم.

وی بهترین تعبیر از مقاومت را مربوط به مقام معظم رهبری دانست و گفت: ماشین سنگینی که بار زیادی با خود حمل می‌کند و در یک روز برفی می‌خواهد در یک جاده کوهستانی به نوک قله برسد اگر هرگونه ترمزی در ادامه راه بزند و یا بخواهد سرعت خود را زیاد کند به ته دره سقوط می‌کند.

روان‌بخش مثل حرکت جمهوری اسلامی را در دنیای امروزی همانند حرکت آن خودرو دانست و افزود: ناچاریم که با سرعت مطمئنه و با آرامش کنونی حرکت کنیم.

این فعال سیاسی اصولگرا تصریح کرد: از اول انقلاب هر چه ایستاده‌ایم موفق شده‌ایم و در هر کجا بد حرکت کردیم بر سر راه کشور و ملت مشکل ایجاد شد.

* کسانی که سرنوشت جنگ را بد تغییر دادند

وی با انتقاد از نحوه پایان بردن جنگ، اظهار کرد: کجایند کسانی که جام زهر را به امام نوشاندند؟ یقین دارم که می‌توانستیم بدون قطعنامه در جنگ پیروز شویم ولی برخی هم‌ لباسی‌های ما و برخی نظامیان نگذاشتند این اتفاق رخ دهد.

روان‌بخش تصریح کرد: امام می‌فرمود جنگ جنگ تا پیروزی ولی برخی می‌گفتند جنگ جنگ تا یک پیروزی و اعتقاد داشتند آخرین پیروزی ما در یک عملیات باید نقطه پایان جنگ باشد که این تز آن‌ها موجب شد 20 سال دیرتر قدرت نخست منطقه را کسب کنیم.

وی تصریح کرد: اگر آن اشتباه را نمی‌کردیم و با امام حرکت می‌‌کردیم و در بطن جنگ صدام ساقط می‌شد همان روز قدرت اول منطقه می‌شدیم و بسیاری از هزینه‌های امروزی را متقبل نمی‌شدیم.

این عضو برجسته ستاد انتخاباتی سعید جلیلی تصریح کرد: امروز حسن روحانی افتخار می‌کند که جنگ را آن‌گونه خاتمه داده‌اند و جام زهر را به امام راحل نوشانده‌اند.

* با همه خوش خدمتی دولت اصلاحات باز هم محور شرارت نام گرفتیم

روان‌بخش با طرح این سؤال که روزی که تعلیق کردیم بهتر بود یا این‌که پلمب تعلیق هسته‌ای را شکستیم و در ادامه با پاسخ دادن به این سؤال خاطرنشان کرد: در همان روزگار دولت اصلاحات که محور شرارت شناخته شدیم آقای خرازی وزیر امور خارجه وقت به بوش می‌نویسد که حاضریم حزب‌الله لبنان را خلع سلاح کرده و در بحران عراق به شما کمک کنیم که این خود سازش است.

عضو شورای مرکزی جبهه پایداری به برگزاری نشست هسته‌ای سال قبل در کاخ صدام و در روز سوم تیر توسط سعید جلیلی اشاره کرد و گفت: جلیلی با این کار خود به آن‌ها نشان داد و به آن‌ها گفت که صدام روزی از همین قصر فرمان حمله به ایران را صادر کرد و اکنون چه سرنوشتی پیدا کرد و به گروه 5+1 فهماند که اگر با ایران از سر جنگ وارد شوند سرنوشتی بهتر از صدام نخواهند داشت.

جلیلی داغ باج دادن را به دل دشمن نشاند

روان‌بخش با اشاره به گفتمان مقاومت، ادامه داد: جلیلی با این کار خود و ده‌ها کار این‌چنینی به آن‌ها نشان داد که که نمی‌توانید از این ملت باج بگیرید.

وی با انتقاد از برخی نامزدها که در تبلیغات خود می‌گویند باید با دنیا آشتی کنیم، عنوان کرد: مگر همه دنیا آمریکا و انگلیس و چهار کشور اتحادیه اروپا است که مدام می‌گویند باید با دنیا آشتی کنیم.

این فعال سیاسی حامی سعید جلیلی افزود: مگر 120 کشوری که سال گذشته در اجلاس غیر متعهدها شرکت کردن و به اضافه کشورهای بزرگی همچون چین و روسیه که با آن‌ها ارتباط داریم جزو دنیا محسوب نمی‌شوند.

* لغو اجلاس بغداد کار شهید عباس دوران بود نه نامزدهای انتخاباتی فعلی

روان‌بخش در بخش دیگری از سخنان خود با انتقاد از آن نامزد انتخاباتی که لغو شدن اجلاس بغداد را کار خود می‌دانست، متذکر شد: آن اجلاسیه را نه شما بلکه شهید عباس دوران با دلاورمردی خود بر هم زد.

عضو شورای مرکزی جبهه پایداری در پاسخ به مواضع نامزد دیگر که معتقد است باید اکنون تنها مقوله پیشرفت را در دستور کار قرار داد، تصریح کرد: این همان تفکر تکنوکراتی کارگزارنی است و نمی‌خواهیم دوباره آن تفکر که عدالت را قربانی کرد دوباره بر کشور حاکم شود.

روان‌بخش با انتقاد از نامزدی که خود را برنامه‌ریز اقتصادی می‌داند، افزود: برنامه اقتصادی که یک نفر بنویسد هیچ ارزشی ندارد و یک نفر دیگر می‌تواند بیاید و آن را منسوخ بداند.

* تخریب جلیلی به دلیل رشد فزاینده او در جلب اعتماد مردم است

این فعال سیاسی حامی سعید جلیلی در انتخابات ریاست‌جمهوری با ذکر برخی تخریب‌ها علیه جلیلی در چند روز اخیر گفت: تخریب وقتی صورت می‌گیرد که کسی پیشرفت و رشد داشته باشد و جلیلی به همین خاطر است که مورد هجمه قرار گرفته و امروز کسی مثل نوری‌زاد می‌گوید هر کسی می‌خواهد رأی بیاورد ولی جلیلی را نباید گذاشت.

روان‌بخش با بیان این‌که اطلاعات دقیقی داریم که حدود 400 میلیون پیامک تخریبی علیه جلیلی برای روزهای آینده آماده کرده‌اند، گفت: نه 400 میلیون بلکه 800 میلیون هم که پیامک بدهند ملت بیدارتر از آن است که برخی فکر می‌کنند با این کار می‌شود افکار عمومی را علیه چنین شخصی قرار داد.

انتهای پیام/2571/ک40/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول