اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس بازرسی انتخابات گیلان:

مسئولیت بازرسان نسبت به انتخابات گذشته سنگین‌تر شده است

رئیس بازرسی انتخابات گیلان به برگزاری همزمان دو انتخابات ریاست جمهوری و شوراها اشاره کرد و گفت: مسئولیت بازرسان نسبت به انتخابات گذشته سنگین‌تر شده است.

مسئولیت بازرسان نسبت به انتخابات گذشته سنگین‌تر شده است

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، محمد آقاجانزاده پیش از ظهر امروز در سومین نشست بازرسی انتخابات گیلان با اشاره به برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای شهر و روستا در 24 خرداد جاری اظهار کرد: روند برگزاری انتخابات از ماه‌های گذشته در استان آغاز شده است.

وی شرایط برگزاری انتخابات در گیلان را مناسب خواند و افزود: تبلیغات شوراها از امروز آغاز شده و بازرسان باید بر روند برگزاری انتخابات و تبلیغات نظارت جدی داشته باشند.

آقاجانزاده رصد جامع برگزاری انتخابات و کاندیداها را از وظایف بازرسان دانست و تصریح کرد: بازرسان مراحل مختلف انتخابات، تبلیغات و برگزاری همایش‌های نامزدها را نظارت می‌کنند.

معاون امور عمرانی استاندار گیلان به برگزاری همزمان دو انتخابات ریاست جمهوری و شوراها اشاره کرد و گفت: مسئولیت بازرسان نسبت به انتخابات گذشته سنگین‌تر شده است.

وی با اشاره به تعداد بسیار نامزدهای شوراها، بیان کرد: بازرسان در شهرستان‌ها و بخش‌ها فعالیت می‌کنند.

آقاجانزاده بر نظارت بیشتر بازرسان انتخابات گیلان تاکید کرد و یادآور شد: 25 روز از نظر زمانی نسبت به سال‌های گذشته عقب بودیم که با تلاش همکاران این موضوع جبران شده است.

این مسئول با بیان اینکه گزارش‌دهی بازرسان انتخابات ریاست جمهوری و شوراها در گیلان نسبت به دیگر نقاط کشور روند خوبی ندارد، اظهار کرد: تبلیغات نامزدهای شهر و روستا از امروز آغاز شده است و انتظار داریم بازرسان در شهرستان‌ها و بخش‌ها بازدید میدانی داشته باشند.

رئیس بازرسی انتخابات گیلان از انتصاب روسای بازرسی انتخابات در تمام شهرستان‌ها خبر داد و افزود: تمام امکانات کشور در زمان انتخابات برای این امر بسیج می‌شود.

وی با تاکید براینکه تعطیلی بازرسان در ایام انتخابات معنا ندارد، تصریح کرد: تمام بازرسی‌ها از طرف فرمانداری‌ها باید برای مسئولان مشخص باشد.

آقاجانزاده خواستار نصب صندوق دریافت شکایت در فرمانداری‌ها و بخشداری‌ها شد و گفت: وزارت کشور مسئول حسن برگزاری انتخابات است و از آرای مردم صیانت می‌کند.

معاون امور عمرانی استاندار گیلان با اشاره به استفاده از پست الکترونیک توسط بازرسان در شهرستان‌ها، یادآور شد: بانک اطلاعاتی بازرسان در شهرستان‌ها تکمیل شده است.

* هر 10 صندوق رای یک بازرس

وی با تاکید براینکه انتخابات باید در شأن مردم ولایت‌مدار برگزار شود، بیان کرد: امسال برای هر 10 صندوق رای یک بازرس تعیین شده و تعداد خودروهای بیشتری در اختیار بازرسان برای بازرسی از شعب رای گذاشته می‌شود.

انتهای پیام/84001/ی30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول