اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار بافت:

شایعه جو رقابت‌های انتخاباتی را متشنج می‌کند

فرماندار بافت گفت: کاندیدا بر اساس شایعات و صرفا شنیده‌ها نباید اظهارنظر کنند، شایعه جو رقابت‌های انتخاباتی را متشنج می‌کند.

شایعه جو رقابت‌های انتخاباتی را متشنج می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از بافت، محمدعلی بهروز پیش از ظهر امروز در جلسه توجیهی نامزدهای احراز صلاحیت شده شوراهای شهر و روستا در انتخابات اظهار داشت: مقام معظم رهبری به دلیل موقعیتی که در این زمان کشور ایران در جهان دارد نام این سال باشکوه را حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی نام نهادند.

وی افزود: بایدها و نباید‌هایی است که کاندیدا باید آنها را رعایت کنند، کاندیدا باید در چارچوب قانون، اخلاق  و دین تمام اعمالشان، اعم از تبلیغات را انجام دهند که در این راستا حرکت کردن احترام به مردم و جامعه است.

بهروز تصریح کرد: هر یک از سخنان رهبری را مطالعه کنیم در می‌یابیم که درون‌مایه سخنان رهبری رعایت قانون است، رعایت قانون توسط کاندیدا هم برای نظام، هم برای مردم و هم برای خود کاندید بهتر است.

وی بیان کرد: کاندیداها این موضوع را در نظر داشته باشند که در تبلیغات خود از مباحث مأیوس کننده استفاده نکنند و خدمات نظام و دولت را زیر سؤال نبرند، مأیوس کردن مردم در دستور کار دشمن است و خود ما نباید آب در آسیاب دشمن بریزیم.

بهروز خاطر نشان کرد: کاندیداها بر اساس شایعات و صرفا شنیده‌ها نباید اظهار نظر بکنند، شایعه جو رقابت انتخاباتی را متشنج می‌کند، برخی از سخنان گهربار امیرالمؤمنان علی (ع) الگویی تمام عیار برای سیاست است، نباید برای اعمال سیاسی الگوی غربی اتخاذ کنیم.

وی عنوان کرد: در دین اسلام سیاست صادقانه است که پرورش یافته از مکتب مولایمان حضرت علی (ع) است، تخلف از هیچ کاندیدی پذیرفتنی نیست به کاندیدا توصیه می‌کنم که حتما قانون مربوط به شوراها را مطالعه کنند و بدانید قانون کوچک‌ترین مباحث را زیر نظر دارد.

بهروز اذعان داشت: رعایت اخلاق،‌ انصاف، حفظ وحدت اسلامی و همبستگی وظیفه عمومی کاندیداست، دشمن برای خدشه‌دار کردن این مباحث تا سر حد توان وقت و هزینه گذاشته است تا انتخابات را ناکارآمد و وسیله‌ای برای متشنج کردن جامعه قرار دهد.

وی تصریح کرد: انتخابات‌ آزاد است تا جایی که در شهرستان بافت از 911 نفری که برای شورای شهر و روستا ثبت‌نام کردند، تنها هشت نفر از آنها رد صلاحیت شده‌اند و آنهایی که رد صلاحیت شده‌اند باید به گذشته خودشان نگاه کنند و دلیل رد صلاحیت شدنشان را در خطاهای گذشته خود ببینند.

انتهای پیام/80024/ی30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول