اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

تعلیم و تربیت  /  آموزش و پرورش

معاون آموزش و پرورش شهرستان بهار:

دشمنان انتخابات ایران را هدف قرار داده‌اند / حضور رأی اولی‌ها انتخابات را پرشور می‌کند

معاون پرورشی و سلامت آموزش و پرورش شهرستان بهار گفت: دشمنان انتخابات را مورد هدف قرار داده‌اند و با انواع توطئه‌ها سعی دارند مانع از حضور حداکثری مردم به خصوص رأی اولی‌ها در انتخابات شوند.

دشمنان انتخابات ایران را هدف قرار داده‌اند / حضور رأی اولی‌ها انتخابات را پرشور می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان بهار، سیدرضا موسوی صبح امروز در همایش رأی اولی‌های شهرستان بهار اظهار داشت: حضور رأی اولی‌ها باعث ایجاد شور و نشاط انتخاباتی در جامعه می‌شود.

وی اضافه کرد: رأی اولی‌ها باید با انتخاب درست خود که حاکی از شناخت دقیق و بر اساس معیارهای مقام معظم رهبری است، در سربلندی ایران اسلامی به خوبی ایفای نقش کنند.

معاون پرورشی و سلامت آموزش و پرورش شهرستان بهار خاطرنشان کرد: امام خمینی(ره) روش انتخاباتی را به ما آموخت تا با حضور همه اقشار از جمله دانش‌آموزان در عرصه انتخابات شاهد تحقق دستاوردها و اهداف نظام باشیم.

وی تصریح کرد: امروز دشمنان برای اینکه اهداف شوم خود را در کشور پیاده کنند انتخابات را مورد هدف قرار داده‌اند و با انواع تهدیدها، ترفندها و توطئه‌ها سعی دارند مانع از برگزاری پرشور آن شوند.

موسوی با بیان اینکه ملت ایران همواره پایبند به ارزش‌های انقلاب، نظام مقدس اسلامی و ولایت فقیه است، اظهار کرد: حضور مردم به ویژه نوجوانان و جوانان در یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و چهارمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا بسیاری از توطئه‌های دشمنان را خنثی خواهد کرد.

وی اضافه کرد: مشارکت حداکثری مردم در انتخابات موجب خلق حماسه سیاسی و همچنین تحقق فرامین مقام معظم رهبری شده و گام محکمی در دفاع از آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب اسلامی است و حضور حماسی مردم برگ زرین دیگری را به افتخارات نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران خواهد افزود.

در ادامه فرمانده بسیج دانش آموزی سپاه ناحیه بهار انتخابات 24 خرداد ماه بسیار مهم و تأثیرگذار در بعد داخلی و خارجی دانست و توجه به دیدگاه‌های مقام معظم رهبری در خصوص انتخاب اصلح را مهم عنوان کرد و خواستار حضور پررنگ، حماسی و پرشور مردم در این انتخابات شد.

رمضان رازداریانی اضافه کرد: امروزه دشمنان سعی دارند تا ارزش‌های اسلام و انقلاب و همچنین جایگاه ولایت را در سطح جوامع اسلامی کمرنگ کنند.

وی تصریح کرد: وظیفه همه ما در برابر فتنه‌ها این است که بر بصیرت خود بیفزائیم و هوشیارانه عمل کنیم تا بر انقلاب ما خدشه و آسیبی وارد نشود.

فرمانده بسیج دانش‌آموزی سپاه ناحیه بهار خاطرنشان کرد: برگزاری این گونه همایش‌ها در بصیرت‌افزایی جامعه اهمیت بسیار دارد.

وی خاطرنشان کرد: برگزاری جشن تکلیف سیاسی موجب بصیرت‌‌بخشی و آشنایی هر چه بیشتر رای اولی‌ها با اهمیت انتخابات می‌شود که مسئولان امر نسبت به برگزاری این جشن اقدام کنند.

 رازداریانی افزود: ملت هوشیار ایرانی اسلامی باید مواظب باشند، دشمنان نظام و انقلاب اسلامی برای کم‌رنگ کردن انتخابات 24 خردادماه جاری از هیچ ترفند و توطئه‌ای دریغ نمی‌کند لذا حضور مردم در این روز در پای صندوق‌های رأی و انتخاب فرد اصلح به عنوان یک تکلیف الهی موجب خنثی شدن دسیسه‌های دشمن و تقویت نظام اسلامی می‌شود.

انتهای پیام/2499/ی30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول