اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت سالروز ارتحال امام(ره) صورت گرفت

نمایش عکس‌های برجسته امام(ره) در انجمن عکاسان بستک

به مناسبت سالروز ارتحال امام خمینی (ره) تعدادی از برجسته‌ترین عکس‌های امام راحل به صورت اسلایدشو به نمایش در آمد.

نمایش عکس‌های برجسته امام(ره) در انجمن عکاسان بستک

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان، حجت الاسلام و المسلمین عبدالرضا شیبانی، سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بستک درخصوص عکس‌های به نمایش درآمده گفت: این تعداد عکس که به صورت اسلایدشو به نمایش درآمد از برجسته‌ترین عکس‌های امام خمینی(ره) هستند که توسط عکاسان مطرح جهان گرفته شده است.

وی ادامه داد: امروزه عکس به عنوان یک رسانه بسیار قوی و مؤثر در جهان مطرح است و سندی معتبر و گویا است که می‌توان از طریق آن بسیاری از واقعیت‌ها را به نسل های آینده منتقل کرد.

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بستک تصریح کرد: امام راحل حقیقتی همیشه جاودان و خاموش‌نشدنی است که با هدایت‌های دلسوزانه خود در نهضت الهی‌اش پایه‌گذار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و معمار کبیر انقلاب اسلامی شد و این نمایشگاه فرصتی دوباره برای تجدید میثاق با امام‌خمینی(ره) است.

شیبانی اظهار داشت: پس از نمایش، عکس‌های امام راحل توسط أعضاء حاضر مورد بحث و بررسی قرار گرفتند و امام در سنگر مبارزه و قیام، دوران تبعید و بازگشت پس از 14 سال، رحلت امام(ره) و وصال یار از جمله محورهای بحث‌های این جلسه بود.

انتهای پیام/2310/ب/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول