اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کل ارشاد هرمزگان خبر داد

اهدای 10 هزار جلد کتاب آثار امام خمینی در بندرعباس

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان از اهدای 10 هزار جلد کتاب با موضوع آثار امام خمینی (ره) در سطح شهر بندرعباس خبر داد.

اهدای 10 هزار جلد کتاب آثار  امام خمینی در بندرعباس

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، حجت‌الاسلام والمسلمین حسین مرشدی  پیش از ظهر امروز در این خصوص گفت: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان هرمزگان با هدف آشنا کردن اقشار مختلف جامعه با آثار مکتوب امام خمینی (ره) و ترویج فرهنگ مطالعه مفید اقدام به توزیع 10 هزار جلد کتاب در این زمینه کرده است.

وی افزود: امام خمینی (ره) همیشه برای مطالعه اهمیت زیادی قائل بودند و مطالعه سالم و مفید را تغذیه روح و روان می دانستند حتی در آخرین لحظات عمرشان از این امر غافل نشده و همواره توصیه‏هاى فراوانی در این خصوص داشتند به ویژه اهمیت به مطالعه تاریخ تمدن اسلامى را از ضروریات دانسته و ایشان مطالعه و آگاهى را در این موضوع زمینه‏ساز بیدارى در کشورهاى اسلامى مى‏دانستند.

مرشدی ادامه داد: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان هرمزگان علاوه بر اهداء آثار مکتوب امام (ره) کتاب‌هایی را با محتوای مذهبی، افکار و اندیشه‌های امام خمینی(ره)، تاریخی، سیاسی، انقلاب، دفاع مقدس، دینی، کودک و نوجوان و ... به مناسبت این ایام اهداء کرده است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان تصریح کرد: توزیع این کتاب‌ها در بین مدارس، مراکز دانشگاهی، ادارات، مراکز مردم نهاد، کانون‌های فرهنگی - هنری مساجد و ایستگاه‌های فرهنگی مستقر در سطح شهر بندرعباس که به مناسبت ایام 14 و 15 خرداد راه اندازی شده‌اند، صورت پذیرفته است.

وی در پایان به اجرای مناسب و درخور شأن برنامه‌های فرهنگی به ‌ویژه در ایام ارتحال امام خمینی (ره) تأکید کرد و گفت: برگزاری این برنامه‌ها زمینه‌های آشنایی بیش از پیش افکار عمومی به ‌ویژه نسل جوان با بنیان گذار نظام جمهوری اسلامی ایران و اهداف امام راحل را فراهم می‌کنند.

انتهای پیام/88007/ی20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول