اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار دیّر مطرح کرد

هشدار به متخلفان صید ترال / برخورد جدی با متخلفان در حوزه دریا

فرماندار دیّر گفت: دستگاه‌های امنیتی و قضایی شهرستان همراه و همگام با سایر دستگاه‌های اجرایی با در نظرگرفتن شرایط متعدد با جدیت تمام با متخلفان حوزه دریا برخورد خواهند کرد.

هشدار به متخلفان صید ترال / برخورد جدی با متخلفان در حوزه دریا

به گزارش خبرگزاری فارس از دیر، علی بحرانی عصر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به برخی تخلفات صورت گرفته در حوزه دریا و ناامن کردن فضای کار و اشتغال صیادان دیری توسط برخی متخلفان اظهار داشت: با تمهیدات اندیشیده شده و برگزاری نشست‌های تخصصی با حضور مسئولان دستگاه‌های اجرایی، نظارتی، امنیتی و قضایی شهرستان در خصوص برخورد با متخلفان صید ترال تصمیماتی جدی اندیشیده شده است.

علی بحرانی افزود: با تشکیل کارگروه ویژه برنامه‌ریزی‎های لازم برای حمایت از صیادان دیری و برقراری امنیت برای صیادان شهرستان صورت گرفته است.

وی اضافه کرد: مسئولان دستگاه‌های اجرایی شهرستان آماده دریافت گزارشات و شکوائیه صیادان عزیز در این زمینه هستند و به آنان این اطمینان خاطر را می‌دهیم که با تمام وجود از حق و حقوق آنان دفاع خواهیم کرد.

فرماندار شهرستان دیر با هشدار به متخلفان و ناامن‌کنندگان فضای کسب و کار مردم در دریا تصریح کرد: دستگاه‌های امنیتی و قضایی شهرستان همراه و همگام با سایر دستگاه‌های اجرایی با در نظرگرفتن شرایط متعدد با جدیت تمام با متخلفان حوزه دریا برخورد خواهند کرد.

بحرانی، صیادی را نبض جریان زندگی در بندر دیّر برشمرد و گفت: صنعت صیادی و دریانوردی در بندر دیر زمینه و پتانسیل لازم را برای رونق و توسعه اشتغال در جنوب استان دارد و قطعا با برنامه ریزی‌های لازم و مهیا شدن شرایط این صنعت دارای قابلیت‌های متعددی است که با یاری خداوند متعال و همراهی دستگاه‌های اجرایی متولی در استان و همکاری صیادان دیری بزودی شاهد رشد و شکوفایی بیش از پیش این صنعت در جنوب استان بوشهر خواهیم بود.

انتهای پیام/66003/ذ20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول