اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار شادگان:

آغاز تبلیغات کاندیداها از 16 خرداد/ با کاندیدای متخلف برخورد قاطع می‌شود

فرماندار شادگان گفت: انجام تبلیغات باید در چارچوب قوانین و مقررات صورت گیرد و هیچ یک از کاندیداها مجاز به تبلیغات زودهنگام نیستند.

آغاز تبلیغات کاندیداها از 16 خرداد/ با کاندیدای متخلف برخورد قاطع می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از شادگان، عبدالزهرا سنواتی صبح امروز در جلسه توجیهی کاندیداهای تایید صلاحیت شده چهارمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا شادگان که با حضور نماینده مردم شادگان در مجلس شورای اسلامی، بخشداران و اعضای شورای تامین در محل سالن اجتماعات فرمانداری شهرستان شادگان برگزار شد، اظهار کرد: در تبلیغات نسبت به رعایت قوانین و مقررات تبلیغات توجه کنید و از تخریب و انجام موارد غیر مجاز خودداری کنید زیرا این امور ماهیت انتخابات را خدشه‌دار می‌کند.

وی با تشکر از حضور گسترده کاندیداهای شوراهای اسلامی شهر و روستا در صحنه انتخابات افزود: کاندیداهای انتخابات شوراها بر اساس قانون، از شانزدهم خرداد می‌توانند تبلیغات خود را آغاز کنند.

*همه کاندیداها پیروز میدانند/ در انتخابات بازنده نداریم

فرماندار شادگان با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری پیرامون انتخابات گفت: در انتخابات برنده و بازنده نداریم، همه کسانی که در انتخابات حاضر شده و احساس تکلیف کرده‌اند و در خلق حماسه سیاسی مدنظر مقام معظم رهبری سهیم شده‌اند، پیروز میدان هستند.

وی همچنین عنوان کرد: خلق حماسه سیاسی باید بزرگترین افتخار برای کاندیداهای شوراهای اسلامی شهر و روستاها باشد زیرا اولویت همین است.

*مهمترین اصل حضور مردم در انتخابات است

سنواتی مهمترین اصل را حضور گسترده مردم در انتخابات سرنوشت‌ساز یازدهمین دوره ریاست جمهوری و چهارمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستاها دانست و تصریح کرد: این امر زمانی محقق خواهد شد که مردم نسبت به قانون‌مداری همه داوطلبان یقین حاصل کنند.

فرماندار شادگان بیان داشت: انجام تبلیغات باید در چارچوب قوانین و مقررات صورت گیرد و هیچ یک از کاندیداها مجاز به تبلیغات زود هنگام نیستند.

وی در پایان گفت: تهیه عکس و بنرهای تبلیغاتی قبل از تکثیر باید در اختیار ستاد انتخابات شهرستان شادگان قرار گیرد تا نظارت کافی در این زمینه نیز اعمال شود.

انتهای پیام/72001/ر40/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول