اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو مجلس خبرگان رهبری:

رسانه‌ها مردم را در انتخاب بهتر یاری کنند

عضو مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه رسانه‌ها باید مردم را در انتخاب بهتر کمک کنند، گفت: یکی از بهترین راه‌های شناسایی توانمندی نامزدها در مناظره‌های رسانه ملی است.

رسانه‌ها مردم را در انتخاب بهتر یاری کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، آیت‌الله محی‌الدین حائری‌شیرازی در جلسه شورای اداری استان که در سالن اجتماعات استانداری قزوین برگزار شد با اشاره به برگزاری انتخابات ریاست جمهوری اظهار داشت: کشور در آستانه رویداد بزرگی قرار دارد که سرنوشت کشور را تعیین می‌کند.

حائری‌شیرازی افزود: برپایی مناظره‌ها کمک می‌کند تا مردم بهترین ارزیابی را از نامزدهای ریاست جمهوری داشته باشند و به بهترین شکل ممکن نامزد نهایی مورد نظر خود را انتخاب کنند.

وی ادامه داد: اگر نقد به معنای واقعی به دور از دشمنی، تخریب و تهمت صورت گیرد، می‌تواند به معنای واقعی راه‌گشای مشکلات باشد.

این مسئول خاطرنشان کرد: اصلاح‌طلبان که در انتخابات 88 موضوع تقلب را مطرح کردند، با اصرار بر آن، اشتباه بزرگ‌تری مرتکب شدند که منجر به حذف آنان از صحنه نظام شد.

حائری‌شیرازی تصریح کرد: برون‌رفت از مشکلات و کمبودهای فعلی کشور نیازمند کارهای عظیم است و تجربه نشان داده که برای انجام کارهای بزرگ باید به افراد بزرگ تکیه کرد.

وی با اشاره به اینکه برای انتخاب فرد اصلح باید میزان کارهای اجرایی او را به خوبی بررسی کرد، اظهار داشت: مردم باید با تحقیق و بررسی کامل، نامزد نهایی مورد نظر خود را انتخاب کنند.

عضو مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه جمهوری اسلامی برای بازگو کردن حقیقت به مردم تأسیس شد، عنوان کرد: در شرایطی که بشریت مسیر اصلی خود را گم کرده و به انحراف کشیده شده است، می‌توان مسیر حقیقت را به دیگر کشورها صادر کرد.

حائری‌شیرازی با بیان اینکه امروزه راه حقیقی دین گم شده است و تفکری زشت و گمراه‌کننده در نقاطی از جهان صورت می‌گیرد، یادآور شد: بر اساس این تفکر کودک، زن و جوان با بمب‌گذاری، در افغانستان، عراق، پاکستان و سایر کشورها قتل عام می‌شوند تا دشمنان اسلام چهره زشتی از آن در جهان به نمایش بگذارند.

وی به سالگرد رحلت بنیانگذار جمهوری اسلامی اشاره و عنوان کرد: این عارف روحانی در آن برهه از زمان بحث اسلام با ولایت را مطرح کرد که جا دارد از اندیشه‌های ایشان به بهترین شکل ممکن صیانت شود.

در این جلسه احمد عجم استاندار، ابوالفضل طاهرخانی معاون سیاسی امنیتی و منوچهر حبیبی معاون هماهنگی امور عمرانی وی، ابوالحسن صادقی‌جهانی مدیرکل صدا و سیمای مرکز قزوین، محمدرضا صفری رئیس سازمان جهاد کشاورزی قزوین، علی‌آقا فرهادی مدیرکل حفاظت محیط زیست و جمع دیگری از مسئولان اجرایی استان نیز حضور داشتند.

انتهای پیام/77004/ب30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول