اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس ستاد انتخابات استان البرز:

رسانه‌های البرز از تمام توان خود برای برگزاری انتخابات پرشور استفاده کنند

رئیس ستاد انتخابات استان البرز گفت: رسانه‌های استان البرز برای برگزاری انتخاباتی پرشور از تمام توان خود استفاده کنند.

رسانه‌های البرز از تمام توان خود برای برگزاری انتخابات پرشور استفاده کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، ناصر رجبی ظهر امروز در نشستی با برگزارکنندگان انتخابات در استان البرز اظهار داشت: انتخابات آتی از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است لذا باید تمام توان خود را برای برگزاری هر چه باشکوه و پرقدرت این انتخابات به کارگیریم.

وی رسانه‌های فعال در استان البرز را یکی از عوامل تأثیرگذار در برگزاری انتخاباتی باشکوه در این استان عنوان کرد و افزود: رسانه‌ها می‌توانند شور و نشاط انتخاباتی را در بین مردم دوچندان کنند و آنان را برای حضوری بیشتر و بهتر آماده سازند.

این مسئول با بیان این که امروز دشمن در نظر دارد تا توطئه‌ها و کینه‌های چندین ساله خود را عملی سازد افزود: دشمنان از ماه‌ها قبل برای کمرنگ کردن این انتخابات توطئه‌ها و دسیسه‌های گوناگونی را چیده‌اند و در نظر دارند تا با خدشه وارد کردن به این انتخابات به اهداف شوم و دیرینه خود برسند.

وی ادامه داد: در این راستا افزایش بصیرت و ارتقای آگاهی مردم از این توطئه‌های دشمنان امری بسیار ضروری و مهم محسوب می‌شود.

رجبی خاطرنشان کرد: البته ملت آگاه ایران اسلامی از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی ایران تاکنون با این دسیسه‌ها آشنایی دارند لذا هرگز سرنوشت کشور را به دست بیگانگان نخواهند سپرد لذا با حضوری پرشور در پای صندوق‌های رأی دشمنان را در رسیدن به اهداف شومشان ناکام خواهند گذاشت.

رئیس ستاد انتخابات استان البرز در بخش دیگر از سخنان خود 16 خرداد را آغاز تبلیغات انتخابات شوراهای شهر و روستا عنوان کرد و افزود: نامزدهای انتخاباتی شوراهای اسلامی شهر و روستا نیز باید با رعایت کامل قانون در زمان تعیین شده به انجام تبلیغات خود بپردازند و به دور از هر گونه تخریب رقبای خود شعارهای انتخاباتی خود را بیان کنند.

وی افزود: البته نامزدهای انتخابات شوراهای شهر و روستا نیز باید توجه داشته باشند که شعارهای خود را در حدی بیان کنند که بتوانند در صورت انتخاب شدن آن را عملی کنند چرا که مردم از آنان انتظار دارند تا حرف‌های خود را در زمان تبلیغات عملی سازند.

رجبی در پایان از مردم خواست تا با حضوری پرشور در انتخابات دشمنان را مأیوس‌تر از گذشته کنند.

انتهای پیام/2302/ر40/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول