اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

آقا‌تهرانی:

رسانه‌ها امام (ره) را به نسل جوان معرفی کنند

عضو هیئت علمی مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی (ره) گفت: هر کسی که به انقلاب و اسلام علاقه‌ای دارد از جمله رسانه‌ها باید امام را همانگونه که بود برای جامعه و جوانان معرفی کند.

رسانه‌ها امام (ره) را به نسل جوان معرفی کنند

حجت‌الاسلام مرتضی آقاتهرانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم به بررسی عملکرد رسانه‌ها در معرفی امام خمینی (ره) پرداخت و اظهار داشت: همه مسئولین و افراد بدون استثنا در قبال امام موظف هستند و هر کسی که به انقلاب و اسلام علاقه‌ای دارد باید امام را تعریف نکند بلکه ایشان را همانگونه که بود برای جامعه و جوانان بیان کند.

وی ادامه داد: قبل از انقلاب بحث سیاست اسلامی وجود نداشت و روحانیِ که در جامعه وارد می‌شد مردم وی را نمی‌شناختند اما امام جایگاه عالی داشتند و در همان حال که یک استاد فلسفه و اخلاق بودند وارد عرصه سیاست شدند تا دیگر در مورد جدایی دین از سیاست، سکولاریستی فکر نکنیم.

عضو هیئت علمی مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی (ره) خاطرنشان کرد: کارهایی در رسانه به صورت مقطعی انجام شد که خوب بود، مثلاً در فتنه 88 پخش سخنان امام در بیداری جوانان بسیار کارآمد و کارساز بود.

وی عنوان کرد: نباید مسئولیت این کارها در دست کسانی بیفتد که ادعای پیروی از امام می‌کنند ولی نمی‌خواهند نامی از امام باشد، بلکه باید رسانه‌ها در دست کسانی که عقیده مذهبی بیشتری دارند، قرار گیرد که کارهای خوبی نیز در این زمینه انجام داده‌اند.

آقاتهرانی ادامه داد: هر چقدر تبلیغات را به‌ویژه در خارج از کشور گسترده کنیم باعث آشنایی بیشتر مردم جهان با امام می‌شود و واقعاً این موضوع را در بیداری اسلامی دیدیم؛ یکی از دانشمندان مصر گفته بود «انقلاب مصر مشکلاتی دارد و این به دلیل نبود رهبری مانند امام خمینی (ره) است» و این موضوع نشان‌دهنده شخصیت بزرگ امام خمینی (ره) در جهان و تأثیر ایشان در بیداری اسلامی است.

انتهای پیام/2258/م20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول