اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

ستاد انتخاباتی رضایی در خراسان‌رضوی:

مخالف برگزاری هرگونه کارناوال و استفاده از رنگ فیروزه‌ای در تبلیغات هستیم

ستاد انتخاباتی محسن رضایی در خراسان‌رضوی در بیانیه‌ای مخالفت خود را با برگزاری هرگونه کارناوال و استفاده از رنگ فیروزه‌ای در تبلیغات اعلام کرد.

مخالف برگزاری هرگونه کارناوال و استفاده از رنگ فیروزه‌ای در تبلیغات هستیم

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد ستاد انتخاباتی محسن رضایی در بیانیه‌ای مجدداً استفاده از رنگ را منع و بر تبلیغات چهره به چهره با شعار "هر خانه یک ستاد" تاکید کرده است.

در این بیانیه آمده است: قطعا اثر دو مولفه اخلاق و قانون‌مداری در حفظ آرامش و ایجاد حماسه در عرصه‌های سیاست و اقتصاد در کشور بسیار زیاد است و از طرفی محسن رضایی با شعار اخلاق و قانون‌مداری وارد عرصه انتخابات شده است.

این بیانیه خاطرنشان می‌کند: بنابراین همانطور که پیش از این در بیانیه‌ها و مصاحبه‌ها از سوی رئیس یا سخنگوی ستاد انتخاباتی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در خراسان‌رضوی در رسانه‌ها اعلام شده؛ با هرگونه استفاده از رنگ فیروزه‌ای و یا برگزاری کارناوال‌های موتوری و خودرویی در معابر شهری و روستایی به شدت مخالفیم و این نوع عملکرد را از نوع تخلفات عرفی، شرعی و قانونی می‌دانیم.

این بیانیه اذعان داشته است: همچنین هرگونه اقدامی این چنینی را از سوی ستاد مرکزی محسن رضایی در خراسان‌رضوی تکذیب می‌کنیم و از حامیان و هواداران وی نیز خواستاریم از آنجا که قلبا به رضایی اعتماد دارند با استفاده از تبلیغات چهره به چهره و حلال و با روحیه‌ای جهادی و حماسی به ترویج نگاه، منش و تفکر وی بپردازند.

در بخش پایانی این بیانیه آمده است: انشاالله در 24 خرداد ماه سال جاری بار دیگر شاهد حضور حداکثری و جهادی مردم ولایتمدار و با بصیرت ایران اسلامی در پای صندوق‌های رای برای انتخاب اصلح و خلق حماسه سیاسی خواهیم بود.

انتهای پیام/70003/ک/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول