اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سیاسی امنیتی استاندار قم:

تبلیغات اخلاق‌مدارانه محور فعالیت‌های کاندیداها باشد

رئیس ستاد انتخابات استان قم گفت: کاندیداهای شوراهای اسلامی در تبلیغات و برنامه‌های خود اصول اخلاقی را مورد توجه قرار دهند.

تبلیغات اخلاق‌مدارانه محور فعالیت‌های کاندیداها باشد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی استانداری قم، حجت‌الاسلام محمدمهدی انصاری در گردهمایی کاندیداهای شوراهای اسلامی با بیان اینکه نظام اسلامی امسال در معرض بزرگترین آزمون قرار دارد اظهار داشت: انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای شهر آزمونی مهم و سرنوشت‌ساز برای نظام اسلامی است.

وی با تاکید بر اینکه مشارکت مردم تاثیر بسزایی در تحقق حماسه سیاسی دارد خاطرنشان کرد: مجریان انتخابات، نامزدها و همه مردم نقش بسزایی در تحقق شعار سال و پیروزی نظام اسلامی در آزمون بزرگ انتخابات دارند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار قم به فواید شوراها در نظام اسلامی اشاره و تصریح کرد: پرکردن خلأ مدیریتی و عدم تمرکز از مهم‌ترین اثرات و فواید شوراها در نظام اسلامی است که می‌تواند بازوی توانمندی برای رشد و پیشرفت شهرها و روستاها باشد.

وی با اشاره به وظایف مجریان انتخابات توجه به امانتداری را از مهم‌ترین ویژگی‌های مجریان انتخابات دانست و افزود: مجریان انتخابات احترام به تشخیص مردم و برخورد با هنجارشکنان را از مهم‌ترین وظایف خود در قبال مردم می‌دانند.

رئیس ستاد انتخابات استان قم خطاب به نامزدهای انتخابات شوراهای اسلامی گفت: رعایت اخلاق، قانون، اصول رقابت بر اساس رفاقت و پرهیز از تخریب و عیب‌جویی باید مورد توجه شما باشد.

وی افزود: با توجه به حساسیت مردم نسبت به برنامه کاندیداها و نظرات آنها در حوزه‌های مختلف برنامه‌محوری و همچنین جلوگیری از اسراف و تخریب زیبایی شهر از اهمیت بالایی برخوردار است.

انتهای پیام/2258/ط/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول