اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل جمعیت هلال احمر آذربایجان غربی:

93 امدادگر برای پوشش امدادی کاروان عاشقان ولایت آذربایجان‌غربی اعزام شدند

مدیرعامل جمعیت هلال احمر آذربایجان غربی گفت: 93 امدادگر جمعیت هلال احمر آذربایجان‌غربی برای پوشش امدادی کاروان عاشقان ولایت آذربایجان‌غربی به حرم مطهر اعزام شدند.

93 امدادگر برای پوشش امدادی کاروان عاشقان ولایت آذربایجان‌غربی اعزام شدند

یحیی زینالپور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: 93 امدادگر جمعیت هلال احمر آذربایجان غربی برای پوشش امدادی کاروان عاشقان ولایت آذربایجان غربی به حرم مطهر اعزام شدند.

وی به حضور جمعیت هلال احمر آذربایجان غربی در مراسم سالگرد ارتحال بنیانگذار انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: برای پوشش کاروان‌های اعزامی مراسم ارتحال امام خمینی(ره) جمعیت هلال احمر آذربایجان غربی همانند سال‌های گذشته با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته در تمام شهرستان‌های استان اقدام به پوشش امدادی مراسم کرده است.

زینالپور افزود: در همین راستا، 13 دستگاه آمبولانس امدادی همراه با امدادگر، کاروان‌های اعزامی از شهرستان‌های مختلف استان را همراهی می کنند.

وی تصریح کرد: امسال 93 نفر امدادگر و عوامل امدادی با تجهیزات کامل امدادی، در اتوبوس‌های عازم حرم حضرت امام مستقرند تا در طول مسیر خدمات امدادی لازم را در صورت نیاز به زائران ارائه کنند.

زینالپور ادامه داد: تمام پایگاه‌های امداد و نجات جاده‌ای جمعیت هلال احمر استان نیز در این ایام در آماده باش کامل هستند تا در صورت نیاز به هرگونه خدمات امداد و نجات جمعیت هلال احمر، خدمات لازم ارائه دهند.

وی خاطرنشان کرد: نیروهای اعزامی جمعیت هلال احمر، در طول برگزاری مراسم نیز با همکاری و حضور در مجموعه متمرکز سازمان امداد و نجات کشور در حرم حضرت امام(ره)، در پوشش امدادی برنامه نیز شرکت خواهند داشت.

انتهای پیام/61009/ی20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول