اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با سالروز بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران

امداد هوایی هلال‌احمر محورهای مواصلاتی استان مرکزی را پوشش می‌دهد

مدیرکل جمعیت هلال‌احمر استان مرکزی از پوشش امداد هوایی محورهای مواصلاتی استان همزمان با سالروز بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران خبر داد.

امداد هوایی هلال‌احمر محورهای مواصلاتی استان مرکزی را پوشش می‌دهد

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک، مرتضی سلیمی در جمع خبرنگار فارس در اراک اظهار داشت: با توجه به افزایش تردد در محورهای مواصلاتی استان طی روزهای آینده به منظور سرعت ‌بخشی به حادثه‌دیدگان حوادث احتمالی تصادف جاده‌ای طرح پوشش امداد هوایی در استان به اجرا در می‌آید.

وی تصریح کرد: بالگرد امدادی بر اساس انعقاد تفاهمنامه همکاری بین استانداری و جمعیت هلال‌احمر کشور در استان مستقر شده و امدادرسانی هوایی را بر عهده دارد.

مدیرکل جمعیت هلال‌احمر استان مرکزی خاطرنشان کرد: این بالگرد پوشش هوایی محورهای استان را بر عهده دارد و به محض اعلام گزارش بلافاصله به نقطه حادثه دیده اعزام خواهد شد.

سلیمی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه در ایام 14 و 15 خرداد این جمعیت با پشتیبانی 100 پرسنل و امدادگر داوطلب به زائران خدمات‌ امدادی و درمانی ارائه می‌دهد، گفت: همچنین این جمعیت 10 پایگاه امداد و نجات بین شهری جاده‌ای را در سطح استان با استعداد 10 دستگاه آمبولانس و هفت دستگاه خودروی نجات به کار گرفته است.

وی ادامه داد: دو دستگاه آمبولانس در شهر خمین، دو دستگاه آمبولانس در محور اراک به سلفچگان، دو دستگاه آمبولانس در محور ساوه به تهران، یک دستگاه آمبولانس در محور تفرش به تهران و یک دستگاه آمبولانس در محور محلات به دلیجان نیز در این ایام به کار گرفته خواهد شد.

انتهای پیام/87010/م20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول