اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون آموزش هلال احمر اصفهان خبر داد

توزیع رایگان داروهای ام اس در داروخانه‌های هلال احمر

معاون آموزش هلال احمر اصفهان گفت: به تازگی داروهای رسیژن، سیتووکس و زیفرون در داروخانه‌های هلال احمر به صورت رایگان توزیع می‌شود.

توزیع رایگان داروهای ام اس در داروخانه‌های هلال احمر

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، محمد علیزاده در همایش ام اس که در اصفهان برگزار شد، اظهار کرد: به تازگی داروهای رسیژن، سیتووکس و زیفرون در داروخانه‌های هلال احمر به صورت رایگان توزیع می‌شود.

وی در ادامه در مورد جامع‌ترین مرکز توان بخشی در استان افزود: جامع‌ترین مرکز توان بخشی در استان واقع در خیابان سعادت آباد دایر شده است که این مرکز وسایل توان بخشی خود را با تخفیف 20 تا 50 درصد در اختیار بیماران ام اس قرار می‌دهد.

ارائه خدمات مطلوب با کمک خیران

مدیر داخلی انجمن ام اس اصفهان در ادامه این همایش با تاکید بر اینکه انجمن ام اس اصفهان علاوه بر کمک‌های دارویی به رفع نیاز بیماران این بخش می‌پردازد، گفت: در انجمن ام اس اصفهان با کمک خیران توانستیم تا خدمات مناسبی برای بیماران فراهم سازیم که از جمله آن می‌توان به فراهم کردن خدمات رفاهی اعم از باغ تفریحی و سبد کالا اشاره کرد.

صبوری ادامه داد: در مرکز درمانی، تفریحی که در گلدشت نجف آباد ساخته شده است، بیماران ام اس به رفع نیازهای خود در بخش درمان و تفریحی می‌پردازند، همچنین این بیماران در این مرکز به صورت رایگان ویزیت می‌شوند.

وی با اذعان بر اینکه بیماران ام اس داروهای خود را در مرکز درمانی، تفریحی به صورت رایگان دریافت می‌کنند، گفت: در مرکز ام اس اصفهان کلاس‌هایی از جمله قلاب‌بافی، بافت تابلو فرش، مشاوره رایگان و موارد دیگر دایر شده که بیماران ام اس می‌توانند به صورت رایگان از این خدمات استفاده کنند.

این مدیر تصریح کرد: برای ارائه خدمات خارج از مرکز درمانی کارت اشتراکی صادر شده که این کارت در زمان استعلام این افراد از نظر وضع مالی، در محل سکونت به آنها داده می‌شود.

وی در بخش دیگر صحبت‌های خود با اشاره به فعالیت‌های خیریه انجمن ام اس گفت: خیران اصفهان زیر نظر دکتر اعتمادی‌فر برای کمک رسانی به بیماران و هیئاتی متشکل از پزشکان مغز و اعصاب در ساعات 8 صبح تا 13 به مشکلات بیماران ام اس واقع در بیمارستان الزهرا (س) می‌پردازند.

انتهای پیام/2301/ب30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول