اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم بوشهر در مجلس:

فعالیت داروخانه هلال احمر چیزی از منافع دیگر داروخانه‌ها کم نمی‌کند

نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس گفت: فعالیت داروخانه هلال احمر برای استان مفید بوده و چیزی هم از منافع دیگر داروخانه‎‌ها کم نمی‌کند.

فعالیت داروخانه هلال احمر چیزی از منافع دیگر داروخانه‌ها کم نمی‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، عبدالکریم جمیری یکشنبه‌شب در حاشیه بازدید از داروخانه هلال احمر بوشهر با اشاره به روند صدور مجوز داروخانه هلال احمر بوشهر اظهار داشت: موضوعی که اخیراً در مورد داروخانه مطرح شده در مورد فعالیت آن تنها در نوبت صبح بوده، اما ما فعالیت داروخانه در دو نوبت صبح و عصر را قطعی می‌دانیم.

وی بیان کرد: با مذاکره‌ای که با وزیر بهداشت داشتم حتی ایشان عنوان کردند که داروخانه شبانه‌روزی باشد، اما با بررسی‌های انجام گرفته قرار شده در دو نوبت صبح و عصر فعالیت کند.

نماینده مردم بوشهر در مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: کسانی که مسئولیت دارویی استان را برعهده دارند و همچنین داروخانه‌داران مطمئن باشند که خدمت این داروخانه چیزی از منافع آنان نخواهد کاست.

جمیری با بیان اینکه این داروخانه اگر منفعتی هم داشته باشد به نیازمندان و اقشار محروم تسری خواهد یافت، اضافه کرد: داروخانه‌داران خوشحال باشند که مجموعه‌ای دیگر می‌خواهد در کنار آنان به مردم خدمت کنند.

وی گفت: اعتلای نظام دینی رفع حاجات مردم و ایجاد آسایش برای مردم از وظایف اساسی تمام مسئولان اجرایی است.

نماینده مردم بوشهر در مجلس شورای اسلامی گفت: این امر نشان دهنده این است که نظام اسلامی کارآمد است و کسانی که در هر پست و مقام کوتاهی کنند، آنان نزد مردم و خداوند به راحتی قابل بخشودنی نیستند.

وی بیان داشت: نباید استان مهمی همچون بوشهر به خاطر نداشتن یک داروخانه دچار ضعف باشد و باید کوشش کنیم بیش از گذشته در خدمت مردم قدرشناس خود باشیم.

جمیری افزود: مطالباتمان را باید نسبت به مسئولان ملی بیشتر کرده و مشکلات  استان را با پیگیری و تلاش برطرف کنیم.

انتهای پیام/66006/ذ20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول