اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس جمعیت هلال‌احمر فردوس خبر داد

فعالیت 143 عضو جوان در کانون روستایی هلال‌احمر فردوس

رئیس جمعیت هلال‌احمر فردوس از فعالیت 143 عضو جوان در کانون روستایی هلال‌احمر این شهرستان خبر داد.

فعالیت 143 عضو جوان در کانون روستایی هلال‌احمر فردوس

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، سیدحسین لاژوردی صبح امروز در جمع اعضای هلال‌احمر فردوس با بیان اینکه کانون‌های روستایی در فردوس فعال هستند، اظهار کرد: این کانون‌ها در فعالیت‌هایی مانند طرح مسافران نوروزی، هفته کاهش اثرات بلایای طبیعی، هفته هلال‌احمر و همایش‌های استانی و کشوری فعالیت‌ می‌کنند.

وی با بیان اینکه جوانان نقش مهمی در پیشبرد اهداف جمعیت هلال‌احمر دارند، افزود: حضور جوانان در جمعیت هلال‌احمر چه روستایی و چه شهری شالوده فعالیت‌های بشردوستانه آن است.

هلال‌احمر تنها ارگانی که در برابر حوادث ایستاده است

رئیس جمعیت هلال احمر فردوس به متنوع بودن فعالیت‌های جمعیت هلال‌احمر اشاره کرد و گفت: هلال‌احمر تنها ارگانی است که در برابر حوادث ایستاده تا آسیبی به مردم وارد نشود.

لاژوردی با اشاره به اهمیت کمک کردن به نیازمندان و مستمندان واقعی جامعه، افزود: باید تلاش کنیم تا این فرهنگ در جامعه نهادینه شود و هلال‌احمر می‌تواند در این راستا نقش مؤثری داشته باشد.

وی ادامه داد: خلاقیت و ابتکار کانون‌های هلال‌احمر روستایی نقش بسزایی در پیشبرد اهداف این جمعیت دارد و وجود این کانون‌ها زمینه افزایش ضریب ایمنی را فراهم می‌کند.

143 نفر عضو کانون روستایی هلال‌احمر فردوس هستند

رئیس جمعیت هلال‌احمر فردوس با بیان اینکه 143 نفر عضو کانون روستایی هلال‌احمر فردوس هستند، گفت: از این تعداد 110 نفر خواهر و 43 نفر برادر در این کانون ‌عضو هستند.

انتهای پیام/69005/ع30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول