اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در دانشگاه پیام‌نور شاهین‌شهر مطرح شد

حاجی‌دلیگانی: دشمنان درصدد ایجاد انتخابات 2 قطبی هستند

نماینده مردم شهرستان شاهین شهر و میمه در مجلس گفت: دشمنان درصدد ایجاد انتخابات دو قطبی در کشوری که انتخابات به صورت آزاد در آن انجام می‌شود، هستند.

حاجی‌دلیگانی: دشمنان درصدد ایجاد انتخابات 2 قطبی هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان حسینعلی حاجی‌دلیگانی در نشست سیاسی فرهنگی با موضوع انتخابات و خلق حماسه که در دانشگاه پیام نور شاهین‌شهر برگزار شد، اظهار کرد: دشمنان غرب با ایجاد فشارهای اقتصادی بر مردم ایران شرایط سختی را ایجاد می‌کنند تا تغییرات رفتاری در نظام ایجاد شود.

نماینده مردم شهرستان شاهین شهر و میمه در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه تدابیر اندیشمندانه‌ای در نظام حاکمیتی انجام شده، تصریح کرد: تصور اینکه صادرات نفت به صفر برسد یا اینکه در واردات ارز دچار مشکل شویم، با تدابیر هوشمندانه مسئولان ایران اسلامی برطرف شد.

حاجی‌دلیگانی ادامه داد: تلقی دشمنان از انتخابات پیش‌رو، یک رفراندوم مردمی است تا بفهمند که آیا مردم نظام را قبول دارند یا خیر؟ و بر اینکه کسی به این نظام رأی نمی‌دهد یا درصد آنها کم است از استنباط دشمنان است.

وی با بیان اینکه دشمنان این انتخابات را آزاد نمی‌دانند، اظهار کرد: براساس این القا شرایطی را به وجود آوردند و انتخابات کشور ایران را با سایر کشورها مقایسه می‌کنند.

نماینده مردم شهرستان شاهین شهر و میمه در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه ایران آزادترین انتخابات را در سراسر دنیا دارد، اضافه کرد: در جلسه‌های مناظره‌ از اینکه تمام موارد به چالش کشیده ‌شد و در هیچ جای دنیا چهار ساعت مناظره به صورت زنده و از چندین شبکه با موضوعات مختلف نشان داده نشده است.

وی با اشاره به اینکه در این مناظره یکسری از نقاط ضعف پیش از انقلاب تاکنون مطرح شد، افزود: باید به نوعی از این ظرفیت کشور استفاده و کسانی که با انتخابات قهر هستند را به صحنه آورد.

حاجی‌دلیگانی با بیان اینکه از طریق انتخابات می‌توانیم بدنه سیاسی را در خود و جامعه برقرار کنیم، گفت: تمام انتخابات در 34 پس از انقلاب آزاد بوده و هر اراده جمعی مردم که خواستارش بوده‌اند به تحقق پیوسته است.

وی تصریح کرد: دشمنان به دنبال ایجاد انتخابات دو قطبی هستند و بخشی از جامعه را طرفدار غرب و بخش دیگر را طرفدار ارزش‌های اسلامی می‌کنند.

نماینده مردم شهرستان شاهین شهر و میمه در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه دشمنان هنوز به دنبال این دوقطبی کردن هستند، بیان کرد: برخی از این جریانات مربوط به تخریب نظام است و راه‌حلی جز سازش با غرب در ذهن ندارند و از نسخه خارجی برای برطرف کردن مشکلات اقتصادی استفاده می‌کنند.

وی تأکید کرد: دشمنان سعی به ایجاد ناامیدی در جامعه هستند و با این ذهنیت بحران مشروعیتی را برای نظام ایجاد می‌کنند.

حاجی‌دلیگانی با بیان اینکه مردم در مقاطع مختلف هوشیاری خود را نشان داده‌اند، عنوان کرد: این امر را مردم در سال 91 با حضور در راهپیمایی 22 بهمن به خوبی ثابت کرده و برخلاف تمام مشکلات توانستند، نقشه‌های دشمنان را نقش بر آب ‌کنند.

وی تأکید کرد: مهم‌ترین وظیفه مسئولان ایجاد شور و شعف در انتخابات است تا این امر را به سمت خلق حماسه سیاسی پیش ببریم.

نماینده مردم شهرستان شاهین شهر و میمه در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: باید این شور و نشاط را با رفتار و حرکت‌های صحیح خود به وجود آوریم، چراکه مانند یک آزمون است.

وی با اشاره به اینکه شرکت در انتخابات باید برای مردم تشریح شود، بیان کرد: حضور مردم در انتخابات در معادلات جهانی و  مسائل بین‌المللی و منطقه‌ای و در جنگ فرقه‌ا‌ی که علیه روسیه و کشور ما است می‌تواند، نقش برجسته‌ای داشته باشد.

حاجی‌دلیگانی در پایان ابراز داشت: زمانی که درصد قابل قبول خوبی از مشارکت مردم را در انتخابات داشته باشی، دشمن عقب‌نشینی می‌کنند و در اینصورت این حرکت شتابنده که از انقلاب آغاز شده سریع‌تر پیش خواهد رفت.

انتهای پیام/63007/ذ40/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول