اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

حماسه‌آفرینی گلستانی‌ها در خرداد 92 – 242

قناعت: ایران روی گسل اصلی سیاست، امنیت و اقتصاد جهان قرار دارد

استاندار گلستان با تاکید بر اینکه قدرت و صلابت ایران رو به فزایندگی است، گفت: ایران روی گسل اصلی سیاست، امنیت و اقتصاد جهان قرار دارد.

قناعت: ایران روی گسل اصلی سیاست، امنیت و اقتصاد جهان قرار دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، جواد قناعت ظهر امروز در نخستین همایش آموزشی توجیهی بازرسی انتخابات شهرستان و بخش‎های تابعه استان گلستان در انتخابات ضمن تسلیت ارتحال حضرت امام خمینی (ره) اظهار داشت: ایران بر سر چهارراهی قرار گرفته که مهمترین تحولات منطقه و جهان در آن اتفاق می‎افتد.

وی تصریح کرد: در طول 60 سال گذشته 12 جنگ بزرگ در منطقه خاورمیانه و در ایران صورت گرفت به تعبیری هر پنج سال یک جنگ اتفاق می‎افتاد، در طول 12 سال اخیر نیز شش جنگ بزرگ در همسایگی ایران رخ داد و برخی جنگ‎ها نیز همچنان ادامه دارد که اینها نشان می‎دهد ایران منطقه مهمی است.

هر روز چرخ توسعه کشور با شتاب بیشتری در حرکت است

استاندار گلستان موقعیت ایران را به لحاظ جغرافیایی حساس و خاص برشمرد و افزود: از زمان قاجار و پهلوی این منطقه برای آمریکا و هم پیمانانش مهم بوده است به طوریکه هر تصمیم و درگیری را در ایران برنامه‎ریزی می‎کردند.

قناعت با بیان اینکه بیشترین جنگ‎ها در این منطقه به مردم تحمیل شد، تصریح کرد: بعد از قیام خونین 15 خرداد سال 1342 نهضت حضرت امام شکل گرفت و به رهبری امام راحل، حکومت پلید پهلوی ساقط شد و یک حکومت جدید تحت عنوان جمهوری اسلامی ایران شکل گرفت.

وی اذعان کرد: در طول 34 سال عمر انقلاب آمریکا، اسرائیل و انگلیس هر چه فتنه و توطئه که به ذهن بشر خطور می‎کرد علیه انقلاب اسلامی ایران انجام داد و هر روز با شیطنت‎های جدیدتری درصدد است تا ایران را زمینگیر کند اما می‎بینیم که هر روز چرخ توسعه کشور با شتاب بیشتری در حرکت است که این شواهد بلف سیاسی نیست بلکه جزو واقعیت است.

اقتدار ایران گروه 1+5 را دچار شکاف جدی کرده است

استاندار گلستان متذکر شد: دشمنان و بدخواهان نظام اسلامی تمام موانع را برای ایران به کار گرفتند اما نه تنها نتواستند جلوی پیشرفت ایران را بگیرند بلکه ایران اکنون به کشوری قدرتمند تبدیل شده است.

قناعت با بیان اینکه به برکت انقلاب اسلامی، خون شهدا، مقام معظم رهبری و امام راحل، توطئه‎های دشمنان علیه این کشور برچیده شده است، اظهار داشت: جای پای دسیسه‎های دشمن کمرنگ شده و هر روز جای پای ایران پررنگ‎تر می‎شود.

وی اقتدار ایران اسلامی را بر قله‎های افتخار یک پیشرفت بزرگ خواند و ابراز داشت: اکنون در 1+5 شکاف جدی به وجود آمده که اینها به خاطر اقتدار جمهوری اسلامی ایران است.

هر 8 کاندیدا در مناظره رسانه ملی حرف از یاس و ناامیدی زدند

استاندار گلستان گفت: خوشبختانه در کشور هیچ بن‎بست و بحرانی وجود ندارد البته این بدان معنا نیست که هیچ مشکلی نداشته باشیم چرا که پیشرفت‎های انقلاب اسلامی در مقایسه با مشکلات آن بسیار ناچیز است، مشکلات آمریکا و کشورهای غربی نیز کمتر از ایران نیست.

قناعت متذکر شد: برخی به خاطر جلب آرای مردمی در انتخابات و یا به خاطر انتقام، مشکلات کشور را بزرگنمایی می‎کنند.

وی در خصوص مناظره تلویزیونی هشت کاندیدای ریاست جمهوری که از رسانه ملی پخش شد، بیان داشت: در بخش پاسخ کاندیداها به سوالات تستی متاسفانه هر هشت کاندیدا حرف از یاس و ناامیدی زدند یکی از کاندیداها نیز حتی در ترسیم عکس شلوغی بازار نکته مثبت را درنظر نگرفت که بگوید با وجود مشکلات اما بازار با حضور مردم گرم است.

نسخه انقلاب اسلامی برای مدیریت جهانی صادر شده است

استاندار گلستان با تاکید بر اینکه ایران در دالان پیشرفت و ترقی است، ابراز داشت: باید همواره امید و نشاط را به جامعه تزریق کنیم چنانچه رهبر معظم انقلاب نائب امام زمان (عج) حرکت ایران را پرشتاب و بالنده می‎خوانند و در اعترافات دشمنان نیز پیشرفت ایران نادیده گرفته نشده است.

قناعت با تاکید بر اینکه نسخه انقلاب اسلامی برای مدیریت جهانی صادر شده است، بیان داشت: کشور ایران به بن‎بست نرسیده شاید برخی سیاسیون استحاله شده در بن‎بست گرفتار شده باشند اما جریان ناب و اصیل انقلاب اسلامی در اوج عزت است.

وی در خصوص انتخابات ریاست جمهوری و انتخاب فرد اصلح گفت: باید در حال بررسی و تحقیق باشیم و نگاه‎مان به ولی فقیه باشد، کاندیدایی را مدنظر بگیریم که در قول و عمل ولایت‎پذیر و ولایتمدار باشد و این مهم در برنامه و سوابق گذشته‎اش مشهود و مبرهن باشد.

رعایت کامل بی‎طرفی، پرهیز از جانبداری و اجرای قانون اولویت هیئت بازرسی باشد

استاندار گلستان از بازرسان هیئت نظارت استان خواست تا نسبت به قوانین و دستورالعمل انتخابات تسلط کامل داشته باشند و افزود: تعامل با سایر دست‎اندرکاران انتخابات، انعکاس به موقع اخبار و اطلاعات، رعایت کامل بی‎طرفی، پرهیز از جانبداری، اجرای قانون، پرهیز از شتابزدگی را از اولویت‎های بازرسان انتخابات یاد کرد.

قناعت متذکر شد: آنچه اصولگرایان را نسبت به سایر جناح‎ها متمایز می‎کند صداقت، سلامت و پاکی آنهاست جریان ولایی باید همواره این اصول را به یاد داشته باشد.

وی ناظر دانستن خدا بر امور، کمک به مشارکت گسترده مردم در انتخابات و آموزش را از دیگر مواردی دانست که بازرسان انتخابات باید آن را سرلوحه خود قرار دهند و اظهار داشت: هیئت‎های بازرسی استان، شهرستان‎ها و بخش‎ها، ارزیابی دقیقی از مجریان برگزاری انتخابات و مدیران در پایان انتخابات 24 خرداد به استاندار گلستان ارائه دهند.

انتهای پیام/83001/خ40/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول