اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

حماسه‌آفرینی گلستانی‌ها در خرداد 92 – 241

قناعت: التهاب‌آفرینی و ناامنی در انتخابات یک گناه نابخشودنی است

استاندار گلستان گفت: هرگونه التهاب‌آفرینی و ناامنی در انتخابات یک گناه نابخشودنی است.

قناعت: التهاب‌آفرینی و ناامنی در انتخابات یک گناه نابخشودنی است

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان به نقل از روابط عمومی استانداری گلستان، جواد قناعت در نشست با عوامل انتخابات استان با تسلیت ایام سالگرد رحلت امام (ره) و قیام 15 خرداد، تکریم و تعظیم شخصیت امام را بر همگان واجب دانست و اظهار داشت: امروز هر انسان آگاه و دانایی می‌داند که شخصیت امام خمینی (ره) از جایگاه ویژه و والایی برخوردار است.

وی تصریح کرد: شناخت ابعاد مختلف چنین شخصیتی برای انسان‌های امروزی موثر و مفید است.

قناعت گفت: ارج نهادن به شخصیت و خدمات امام در سالگرد رحلت ایشان یک ضرورت در استان است و از مردم درخواست می‌شود که در این مراسم شرکت کنند.

استاندار گلستان از مجریان انتخابات خواست که با رعایت بی‌طرفی،  ملاک قرار دادن قانون و امانتداری، در برگزاری انتخابات باشکوه تلاش کنند. هرگونه التهاب‌آفرینی و ناامنی در انتخابات یک گناه نابخشودنی است و تنها در سایه همکاری و همدلی است که امنیت انتخابات را به عنوان یک ضرورت، تامین می کند.

استاندار گلستان با تاکید بر انجام تبلیغات محیطی از سوی فرمانداران و اعضای ستاد انتخابات در استان افزود: یکی از گروه‌های موثر برای حضور مردم در انتخابات، ائمه جمعه و نخبگان هستند که بهره‌گیری از آنان می‌تواند در مشارکت حداکثری مردم تاثیرگذار باشد.

قناعت افزود: اطلاع‌رسانی از طریق صدا و سیما، رسانه‌ها و سایر ابزار تبلیغاتی قانونمند نیز، رویکرد مهم دیگری به خصوص در روزهای نزدیک به انتخابات است که مشارکت گسترده مردم را به دنبال خواهد داشت. امروز ایران اسلامی یک کشور مقتدر است و این حقیقت در موضع‌گیری و عملکرد دشمنان نمایان است.

به گفته قناعت، تنها نسخه حیات‌بخشی که رفاه و آسایش را برای ملت به ارمغان می‌آورد، نسخه انقلاب اسلامی است.

استاندار گلستان متذکر شد: سازش و تسلیم جز ذلت و خواری چیز دیگری را نصیب ملت ایران نخواهد کرد و حضور اقشار مختلف مردم در انتخابات است که سیاه‌نمایی‌های دشمن را، نابود می‌کند و بیانگر بخشی دیگر از موفقیت‌های نظام به عنوان یک اصل و ضرورت است.

انتهای پیام/2307/خ/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول