اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مازندران پیشتاز در حماسه سیاسی - 150

کمیته وحدت بازاریان مازندران بیانیه داد / "وابا" در آمل اعلام موجودیت کرد

اصناف و بازاریان شهرستان آمل با تشکیل کمیته‌ای به نام وحدت اصناف و بازاریان آمل برای حضور پرشور مردم در انتخابات بیانیه دادند.

کمیته وحدت بازاریان مازندران بیانیه داد / "وابا" در آمل اعلام موجودیت کرد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس از آمل در این بیانیه که نسخه‌ای از آن در اختیار رسانه‌ها قرار گرفته است، کمیته وحدت اصناف و بازاریان آمل به اختصار "وابا" نامیده شده است.

در این بیانیه آمده است: سالگرد ارتحال جانسوز معمار کبیر انقلاب اسلامی و قیام خونین پانزده خرداد را بر عموم رهروان و عاشقان امام همام تسلیت و تعزیت عرض می‌کنیم.

در سیر ادواری تاریخ، کهن شهر آمل، از دیرباز مهد علم و اندیشه، فرهنگ و تمدن، ریاضی و نجوم، فقه و فقاهت، فلسفه و کلام، شعر و شاعری، سیاست و کیاست، رشادت و پایمردی و  عالم و عالم‌پروری بوده که به گواه مآخذ و منابع تاریخی، وجود ده‌ها تن از اندیشمندان، حکما، فلاسفه، عرفا، شعرا این شهر را به ستاره‌ای درخشان در آسمان ایران اسلامی معرفی کرده است که همگان از تلألو و درخشش علوم معقول و منقول بزرگان آن خوشه‌چینی کرده و می‌کنند و در دوران معاصر وجود نورین نیّرین و افتخار جهان اسلام و ایران، حضرات علامه جوادی آملی و علامه حسن‌زاده آملی بر افتخارات آن افزوده است.

در این بیانیه تاکید شده است؛ مردم فهیم و ولایت‌مدار این شهر با خلق حماسه‌های بی‌بدیلی چون حماسه مردمی ششم بهمن 60 و تقدیم شهدای گرانبهایی در جنگ تحمیلی و حضور در تمامی صحنه‌ها و میادین انقلابی، دین خویش را به اسلام و نظام به اثبات رساندند.

بر همگان پوشیده نیست که قشر عظیم و تأثیرگذار کسبه، پیشه‌وران و بازاریان از بدو پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران به رهبری داهیانه و خردمندانه بزرگ معمار کبیر انقلاب اسلامی، حضرت امام خمینی (ره)  نقش مؤثر و بسزایی را در به ثمر رسیدن این خیزش مردمی به عهده داشته و همراه و همگام و با سایر اقشار و اصناف مختلف ایران اسلامی اهتمام تام داشته و با بستن و تعطیل کردن مصادر کسب و کار و بنگاه‌ها و مغازه‌های اقتصادی خویش گام بلندی را در پیروزی انقلاب داشته‌اند.

در بیانیه وابا آمده است؛ علاوه بر آن در مناسبت‌های مختلف دینی، مذهبی، اعیاد و درگذشت‌ و شهادت‌های ائمه و مسایل سیاسی اعم از راهپیمایی‌ها، تظاهرات، تحصن‌ها، انتخابات، همایش‌ها و گردهمایی‌هایی که برای دوام و قوام نظام و تقویت روحیه همدلی، وفاق، اتحاد و انسجام نظام، این قشر عظیم اقتصادی کشور با پایین کشیدن کرکره‌های محل کسب خویش، نقش بی‌بدیلی را در جامعه اسلامی به عرصه منصه ظهور رسانیده‌اند و اینک که بیش از سی سال از ظفرمندی انقلاب می‌گذرد، با همان روحیه انقلابی و حماسی خویش، لحظه‌ای عقب ننشسته و با تمام وجود از کیان اسلام، انقلاب و رهبری حمایت کرده و به عنوان بازوان اقتصادی کشور در چرخه نوسانات بازار اعم از رکود اقتصادی و تحریم از حریم ولایت و رهبری پاسداری کرده و می‌کنند.

در این بیانیه با تاکید بر یک سؤال آمده است: اما سؤال اینجاست که با توجه به این همه افتخارات و محسنات، آیا جایگاه و پایگاه اقشار بزرگ صنوف و بازاریان در این شرایط کنونی و برهه زمانی که همه دشمنان قسم خورده انقلاب دست به دست هم داده و کمر به نابودی اقتصاد کشور بسته و درصدد کمرنگ کردن و دلسرد کردن مردم انقلابی ایران هستند، این است؟ که در مسایل روزانه و عدم چرخش و رکود اقتصادی با این حال دست از امام و ولایت و رهبری برنداشته و دین خویش را به اسلام و انقلاب ادا می‌کنند.

در بیانیه وابا تصریح شده: اینک ما در برهه‌ای خطیر از انقلاب قرار داریم و با عنایت به منویات و پیام نوروزی مقام معظم رهبری در سالی که در آنیم و به نام نامی حماسه سیاسی و اقتصادی که از جانب معظم‌له نامگذاری شده، برآنیم که با حضور حداکثری و مشارکت عمومی قشر عظیم بازاریان، اصناف، کسبه و پیشه‌وران در یازدهم انتخابات ریاست جمهوری و چهارمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر، آستین همت بالا زده و با شرکت خویش در این آزمون و امتحان بزرگ الهی سربلند و سرافراز بیرون بیاییم.

کمیته وحدت اصناف و بازاریان شهرستان آمل با تأکید بر حضور و مشارکت همه جانبه در این دو انتخابات سرنوشت‌ساز، آمادگی خویش را مبنی بر حضور کاندیداهای اصلح و شایسته به عنوان بازوان توانای اتحادیه اصناف و بازاریان در آزمون بزرگ روز 24 خرداد 92 در حماسه سیاسی اعلام داشته و از سروران و بازاریان گرامی مجدانه و صمیمانه خواستاریم تا با انتخاب مردانی از جنس خودشان سهمی را در حضور افراد صالح بازاری در این نمایش باشکوه داشته باشند.

انتهای ‌پیام/86011/ت10/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول