اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور استاندار گلستان؛

فعالان طرح هجرت در گلستان تقدیر شدند

خبرگزاری فارس: فعالان طرح هجرت در گلستان با حضور استاندار گلستان و جمعی از مسئولان استانی مورد تقدیر قرار گرفتند.

فعالان طرح هجرت در گلستان تقدیر شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، طی مراسمی که در استانداری گلستان صورت گرفت از بین 22 گروه برجسته اردوهای طرح هجرت گلستان، سه گروه به قید قرعه انتخاب و مشمول دریافت کمک هزینه سفرهای زیارتی شدند.

در سی و چهارمین سالگرد شکوهمند پیروزی انقلاب اسلامی، شکوهی دیگر در گلستان رقم خورد و طی همایشی تحت عنوان «شکوه هجرت» با حضور مسئولان استانی و جمعی از جهادگران گلستان، قرعه کمک هزینه سفر به کربلای معلی به نام سیده سعیده حسینی افتاد.

همچنین احمد ناصری‎منش کمک هزینه سفر زیارتی به مشهد مقدس به همراه 10 نفر از اعضای گروه طرح هجرت و نیز طاهره مشایخ‎نعمتی از گروه اردوی طرح هجرت بانوان، کمک هزینه این سفر زیارتی را دریافت کردند.

سرگروه‎های فعال طرح هجرت به ترتیب ‎جمال محمدزاده، نرجس کمیزی، کبری تیموری، مصطفی فندرسکی و قاسم طوسی از بسیجیان بسیج دانشجویی استان گلستان بودند که در این مراسم شایسته تقدیر شدند.

همچنین در این مراسم، دو تن از دانشجویان دانشگاه‎های مختلف استان «محمد لشکربلوکی» و «مهسا مازندارانی» به عنوان نماینده دانشجویان استان، به ایراد مطالبه دانشجویان از مسئولان در زمینه اردوهای جهادی پرداختند و خواستار مساعدت جدی از سوی استاندار گلستان و مسئولان مرتبط در این راستا شدند.

مهسا مازندارانی، دانشجوی کارشناسی عمران دانشگاه غیرانتفاعی لامعی گرگان در این مراسم گفت: از عمده مشکلات موجود در مناطق محروم روستاهای استان عدم وجود کتابخانه، ضرورت و نیاز شدید به روحانی ثابت و خانه عالم، عدم وجود کانون‎های فرهنگی و هنری است.

وی همچنین اجرا نشدن طرح‎های هادی روستایی، غیراستاندارد بودن برخی مدارس، ضرورت ایجاد غسالخانه، عدم لوله‎کشی فاضلاب را از دیگر موارد لازم برای کمک به مناطق محروم عنوان کرد و خواستار توجه جدی مسئولان در این بخش‎ها شد.

در پایان به دستور استاندار گلستان مقرر شد تا موضوعات، مسائل و دغدغه‎های پیرامون راهیان نور در استان گلستان با محوریت معاون عمرانی استاندار، امور روستایی استانداری، مدیرکل سیاسی و امنیتی، دبیرخانه طرح هجرت در استان در دستور کار قرار بگیرد تا موانع موجود برطرف و شاهد کارهای جدیدی در این بخش باشیم.

انتهای پیام/2307/ذ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول