اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار کرمان:

439 شعبه اخذ رأی کرمان آماده برگزاری انتخابات است

فرماندار کرمان گفت: 439 شعبه اخذ رأی در شهرستان کرمان آماده و حاضر برگزاری انتخابات هستند.

439 شعبه اخذ رأی کرمان آماده برگزاری انتخابات است

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، بهنام سعیدی صبح امروز در نشست مشترک هیئت‌های اجرایی، نظارت و بازرسی ستاد انتخابات شهرستان و استان کرمان در حاشیه مانور آمادگی برگزاری ‌انتخابات در کرمان اظهار داشت: این مانور با هدف سنجش آمادگی عوامل برگزاری انتخابات در شهرستان کرمان برگزار شده است.

وی با تقدیر از همکاری و تعامل هیئت‌های برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا گفت:‌ 13 هزار نیرو که اکثر آنها نیز نیروهای مردمی و معتمدان مردم هستند، برگزاری انتخابات را در شهرستان کرمان به عهده دارند.

سعیدی عنوان کرد: 439 شعبه اخذ رأی در شهرستان کرمان شامل شش بخش و شهر کرمان پیش‌بینی شده است که 258 شعبه ‌در شهر کرمان قرار دارد.

این مسئول افزود: امروز آمادگی 100 درصدی‌ برای برگزاری انتخابات در شهرستان کرمان را داریم و همه اعضا، کاربران و... آموزش‌های لازم را دیده‌اند و در حال حاضر در شعبه‌های اخذ رأی آماده و حاضر هستند.

وی با بیان اینکه دستور رهبر معظم انقلاب مبنی بر حماسه سیاسی به صورت ویژه در دستور کار قرار گرفته، تصریح کرد: همایش‌های آموزشی مختلفی برای قشرهای مختلف از جمله فرهنگیان، اصناف، رسانه‌ها، هیئت‌های مذهبی و... برگزار شده است.

فرماندار کرمان، گفت: فضای انتخاباتی در شهرستان کرمان با فعالیت‌هایی از جمله نصب بنرهای مزین به فرمایشات امام راحل (ره) و رهبر معظم انقلاب اسلامی به وجود آمده است.

سعیدی‌ در پایان اذعان داشت: در حال حاضر فرمانداری کرمان آمادگی برگزاری انتخابات را به بهترین وجه ممکن دارد.

انتهای پیام/80017/ن30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول