اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی فقیه در همدان:

فرزندان خود را با ورزش علمی و دینی پرورش دهیم

نماینده ولی فقیه در همدان با تأکید بر لزوم پرورش ورزش علمی و دینی در فرزندان این مرز و بوم گفت: کشور ما فاقد ورزش اصولی است که بتواند فرزندان ما را به خوبی پرورش دهد.

فرزندان خود را با ورزش علمی و دینی پرورش دهیم

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی واحد همدان، آیت‌الله غیاث‌الدین طه‌محمدی در مراسم افتتاح زورخانه دانشگاه آزاد اسلامی واحد همدان گفت: ورزش اصولی و عقلانی که بتواند فرزندان ما را به خوبی پرورش دهد، در کشور وجود ندارد.

وی با بیان اینکه احترام به پهلوانان ارزشمند است، ادامه داد: رسالت ما این است که به همه خلایق از زاویه دین خدا نگاه کنیم که اگر با زاویه دین به مسأله‌ای نگاه کردیم آن لباس به عنوان حق به تن خواهد شد.

امام جمعه همدان با تأکید بر اینکه باید ورزش علمی و دینی در جامعه رونق یابد، عنوان کرد: آنچه که خداوند در وجود ما به عنوان استعداد قرار داده امانتی از سوی او است.

وی اظهار داشت: هیچ مخلوقی به زیبایی انسان آفریده نشده و هر آنچه زیبایی در خدا هست در وجود انسان نیز تبلور یافته است.

محمدی با اشاره به اینکه حق نداریم به آفریده خدا ضرری برسانیم، خاطرنشان کرد: آیین‌های شیطان‌پرستی خیانت به امانت الهی است.

وی با تأکید بر اینکه در جامعه نیازمند ورزش‌های گفتاری، رفتاری و عقلانی هستیم، ادامه داد: بالا رفتن آمار طلاق و کاهش ازدواج به این علت است که در دانشگاه‌ها به دانشجویان هنر همسرداری آموزش داده نمی‌شود.

نماینده ولی فقیه در همدان ادامه داد: آن زندگی‌ که بر اساس ظواهر شکل بگیرد دوام چندانی نخواهد یافت اما ازدواجی که براساس ارزش‌های انسانی باشد، الهی خواهد شد.

رئیس دانشگاه بوعلی سینا نیز گفت: در عرصه سیاست باید پهلوان سیاسی بود نه قهرمان سیاسی و امروز کاندیداهای شورا و ریاست جمهوری باید بیشتر به این امر توجه کنند.

محمدعلی زلفی‌گل ادامه داد: زورخانه مسجد دوم دانشگاه است و ورود و حتی ساخت آن نیز توفیق می‌خواهد.

وی با اشاره به اینکه اگر در جمهوری اسلامی ما به اسلام بها می‌دهیم باید در کنار آن نیز برای مقابله با فرهنگ‌های بیگانه هزینه کنیم، ادامه داد: نباید ورزشکار برای رسیدن به مدال همه چیز را زیر پا بگذارد چراکه در فرهنگ ما پهلوان بودن و حفظ ارزش‌های دینی و اخلاقی معیار برتری است.

رئیس دانشگاه بوعلی سینا در پایان با اشاره به در پیش رو بودن انتخابات به کاندیداها توصیه کرد که قبل از آنکه وارد عرصه انتخابات شوید سری به زورخانه‌ها بزنید چراکه این امر باعث اصلاح نفس می‌شود.

انتهای پیام/89003/م/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول