اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با کمک بلاعوض و تسهیلات بانکی

27 زندانی جرائم غیرعمد در دامغان آزاد شدند

رئیس انجمن حمایت از زندانیان شهرستان دامغان از آزادی 27 زندانی جرائم غیرعمد در این شهرستان با کمک بلاعوض و تسهیلات بانکی خبر داد.

27 زندانی جرائم غیرعمد در دامغان آزاد شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از دامغان، محمد خطیب‏زاده در اردوی یک روزه خانواده‏های زندانیان شهرستان دامغان در اردوگاه شهید صدوقی چشمه علی دامغان افزود: این تعداد زندانی جرائم غیرعمد شامل چهار نفر زن و 23 نفر مرد بودند.

وی اضافه کرد: 27 زندانی جرائم غیرعمد در دامغان با کمک 700 میلیون ریالی که به صورت بلاعوض و وام بانکی تامین شد، آزاد شدند.

رئیس انجمن حمایت از زندانیان شهرستان دامغان یادآور شد: 50 سبد کالای غذایی شامل روغن نباتی، شکر، قند، ماکارونی، تن ماهی و سویا نیز بین خانواده‏های زندانیان دامغان توزیع شد.

وی تصریح کرد: 76 خانواده زندانیان دامغان زیرپوشش انجمن حمایت از زندانیان این شهرستان قرار دارند.

خطیب‏زاده گفت: انجمن حمایت از زندانیان شهرستان دامغان در طول سال با کمک‏های خیران و برپایی جشن گلریزان، زمینه آزادی زندانیان جرائم غیرعمد را فراهم و به خانواده‏های زندانیان در ایام سال شامل نوروز و ماه مبارک رمضان بسته‏های سبد کالا غذایی و کمک‏های نقدی اعطا و آنها را به بانک برای دریافت تسهیلات معرفی می‏کند.

در اردوی یک روزه خانواده‏های زندانیان شهرستان دامغان، کارگاه آموزشی در خصوص پیشگیری از آسیب‏های اجتماعی با تاکید بر پیشگیری از ایدز و اعتیاد نیز برگزار شد.

این اردوی یک روزه از سوی انجمن حمایت از زندانیان و اداره زندان شهرستان دامغان برگزار شد و دادستان عمومی و انقلاب شهرستان دامغان و مسئولان اداره زندان دامغان نیز در آن حضور داشتند.

انتهای پیام/2249/‌ش‌20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول