اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه نبی‌اکرم (ص) کرمانشاه:

رهبری در شناساندن اسلام به جهان، ادامه‌دهنده راه امام راحل هستند

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه حضرت نبی‌اکرم (ص) استان کرمانشاه گفت: مقام معظم رهبری توانستند در راستای شناساندن ندای اسلام به جهان، ادامه‌دهنده راه و مکتب امام راحل باشند.

رهبری در شناساندن اسلام به جهان، ادامه‌دهنده راه امام راحل هستند

حجت‌الاسلام غلامرضا گودرزی ظهر امروز در گفت‌‌و‌گو با خبرنگار فارس در کرمانشاه اظهار داشت: امام خمینی (ره) علاوه بر اینکه عالم در دین بود، به تلاش و مبارزه با فساد و نهی از منکر پرداخت و توانست ندای اسلام را به‌گوش جهانیان برساند.

گودرزی خاطر نشان کرد: طبق آیه شریفه قرآن، هر انسانی خود را وقف پروردگار کند، خداوند همه چیز را برای موفقیت شخص آماده می‌کند.

 مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه حضرت نبی‌اکرم (ص) استان کرمانشاه ادامه داد: پس از ارتحال امام خمینی (ره)، مقام معظم رهبری توانستند در راستای شناساندن ندای اسلام به جهان، ادامه‌دهنده راه و مکتب امام راحل باشند و با قرار دادن اندیشه، گفتار و رفتار خود در مسیر رضای پروردگار، مهر بقا را بر نظام اسلامی بزنند.

گودرزی با اشاره به آیه‌ای از قرآن کریم مبنی بر اینکه پروردگار از اولیای خود دفاع خواهد کرد، بیان داشت: در حال حاضر اکثر کشورهای دنیا به مخالفت با ایران اسلامی و مقام معظم رهبری می‌پردازند و این در حالی است که ایشان در هیچ شرایطی خم به ابرو نمی‌آورند و با صلابت راه و نهضت امام راحل را دنبال می‌کنند.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه حضرت نبی‌اکرم (ص) استان کرمانشاه با ذکر اینکه پروردگار با دو وسیله به ولی‌فقیه کمک می‌کند، ادامه داد: خداوند به‌واسطه نصرت و نیز مؤمنان به ولی‌فقیه و رهبر جامعه اسلامی کمک می‌کند و کسی که خود را برای پروردگار آماده کرده باشد، مشمول این دو واسطه قرار می‌گیرد.

انتهای پیام/2700/خ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول