اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سپاه روح‌الله استان مرکزی خبر داد

اعزام 25 هزار نفر از استان مرکزی به مرقد امام راحل

معاون هماهنگی سپاه روح‌الله استان مرکزی از اعزام 25 هزار نفر از زائران این استان به مرقد مطهر بنیانگذار جمهوری اسلامی خبر داد.

اعزام 25 هزار نفر از استان مرکزی به مرقد امام راحل

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک محسن گلشن‌زاده در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در بیست و چهارمین سالگرد ارتحال ملکوتی امام راحل 25 هزار نفر از دوستداران خمینی کبیر به منظور شرکت در برنامه‌های سالگرد ارتحال به مرقد مطهر اعزام خواهند شد.

وی از استقبال بسیار بالای جوانان برای شرکت در این مراسم خبر داد و گفت: خوشبختانه میزان استقبال جوانان برای شرکت در مراسم ارتحال امام سال به سال در حال افزایش است که این نشان دهنده علاقه و وفاداری جوانان این مرز و بوم به انقلاب و امام(ره) است.

وی با اشاره به اینکه امام‌(ره) از شخصیت‌های بی‌بدیل تاریخ است که یاد و نام آن شخصیت بزرگ دینی برای همیشه در تاریخ جاودانه خواهد درخشید، تصریح کرد: این افراد در قالب‌های کاروان‌های عزاداری به مرقد مطهر اعزام می‌شوند که همه این افراد تحت پوشش بیمه قرار خواهند گرفت.

معاون هماهنگی سپاه روح‌الله استان مرکزی بیان داشت: به منظور اعزام این گروه‌ها کمیته‌های حمل و نقل، امنیتی و انتظامی، پشتیبانی، امداد و درمان و فرهنگی و اطلاع رسانی تشکیل و از مدت‌ها قبل برنامه‌ریزی‌های خوبی انجام شده است.

گلشن‌زاده تاکید کرد: ترویج آرمان‌های مقدس امام راحل و انقلاب اسلامی یکی از اهداف اعزام این کاروان‌ها به شمار می‌رود، چرا که امروز جاری شدن اندیشه‌های امام در جامعه به ویژه در بین نسل جوان از اهمیت زیادی برخوردار است

وی افزود: انقلاب اسلامی ایران با نام و اندیشه امام در جهان شناخته شده است.

انتهای پیام/87012/ق20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول