اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

حزب موتلفه اسلامی استان بوشهر:

نظام مقدس جمهوری اسلامی حاصل تلاش مخلصانه امام راحل است

حزب موتلفه استان بوشهر با صدور بیانه‎ای اعلام کرد: نتیجه تلاش مخلصانه و شجاعانه امام (ره) از سال 1340 تا بهمن 57 سرنگونی حاکمیت طاغوت و به یادگار گذاشتن نظام الهی و ولایی جمهوری اسلامی ایران است.

نظام مقدس جمهوری اسلامی حاصل تلاش مخلصانه امام راحل است

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر به نقل از روابط عمومی حزب موتلفه استان بوشهر، در این بیانیه آمده است: این دستاورد گران سنگ آن پیر روشن ضمیر و سیّد عظیم الشّأن هم اکنون به عنوان چشمه‎ای جوشان در برهوت محاسبات قدرتمدارانه و تعاملات مادی‎گرایانه مستکبران عالم، تشنه کامان حق و عدالت و شرافت و آزادگی را درجهان سیراب می‎کند.

در این بیانیه افزوده شده است: او که در طول زندگانی عزتمندانه خود قامتش در برابر هیچ قدرتی خم نشده بود در واپسین روزهای عمر شریفش که خود را آماده ملاقات معبود می‎نمود وصیـت نامه جاودانه خود را اینگونه می‎سراید که با دلی آرام وقلبی مطمئن و روحی شاد و ضمیری امیدوار به فضل خدا از خدمت خواهران وبرادران مرخص و به سوی جایگاه ابدی سفر می‎کنم و به دعای خیر شما احتیاج مبرم دارم و از خدای رحمن و رحیم می‎خواهم که عذرم را در کوتاهی خدمت و قصور و تقصیر بپذیرد و از ملت امیدوارم که عذرم را در کوتاهی‎ها و قصورها و تقصیرها بپذیرند و با قدرت و تصمیم واراده به پیش روند... .

این بیانیه اضافه می‎کند: 14 خرداد، روزی است که امام خمینی (ره) بعد از سال‎ها جهاد در راه خدا و تلاش در راه تحقق اهداف عالیه و حیات بخش اسلام  به دیدار حق شتافت، حضرت امام خمینی (ره) رهبر فرزانه و نستوهی بود که با قیام شکوهمندش در عرصه سیاست جهانی دوست و دشمن را متحیر کرد امام (ره ) حرکت خود را با تأسی از اجداد طاهرینش با مبارزه با طاغوت زمان شروع کرد.

حزب موتلفه استان بوشهر در این بیانیه آورده است: مردم غیور ایران نیز که در نظام ستم شاهی وابسته به استکبار تحقیر شده بودند با عزم راسخ و مشت‎های گره کرده او را یاری نمودند و به جای پرداختن به معلول ، علت اصلی را هدف قرار دادن، راهکار قرآن مجید و شیوه همه انبیا و اولیای الهی بوده است و قرآن مجید فلسفه ارسال رسولان را اینگونه بیان می‎فرماید و قطعا در میان هر امتی پیامبری با این پیام برانگیختیم که خدا را بپرستید واز هر معبودی جز او دوری گزینید.

در این بیانیه همچنین عنوان شده است: در عرصه این پیکار مقدس و رویارویی با طاغوت زمان، شهدای پانزده خرداد السّابقون السّابقون هستند و طبق وعده الهی در نزد خداوند از مقربان خواهند بود و آنان آزادگانی بودند که در سال 42 با الهام از آیه 41 سوره مبارکه سبأ، به رهبری امام خمینی (ره) در مقابل حکومت طاغوت وسلطه بیگانه در اعتراض به تبعید امام (ره) به ترکیه، قیام کردند.

این بیانیه می‌افزاید: خون‎های پاک این شهدای والامقام همچون سیلی خروشان نظام ستم شاهی را در هم پیچید و سر آغاز پیروزی انفلاب اسلامی ایران و نهضت بیداری اسلامی در سطح جهان شد و این روز را گرامی داشته و به روان پاک شهدای پانزده خرداد درود می‎فرستیم و همه هموطنان عزیز به ویژه مرزداران دلیر و سرافراز استان بوشهر را به خلق حماسه‎ای دیگر در 24 خردادماه که ماه مقارن با سالگرد شهدای مؤتلفه اسلامی است دعوت می‌کنیم.

انتهای پیام/66006/ب/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول