اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار نظرآباد خبر داد

حرکت کاروان‌ پیاده از نظرآباد به مرقد امام راحل

فرماندار شهرستان نظرآباد از آغاز حرکت کاروان‌ پیاده این شهرستان به سمت مرقد امام راحل خبر داد.

حرکت کاروان‌ پیاده از نظرآباد به مرقد امام راحل

به گزارش خبرگزاری فارس از نظرآباد، سیدابراهیم کساییان پیش از ظهر امروز در حاشیه اعزام این کاروان پیاده به سمت مرقد مطهر امام(ره) در جمع خبرنگاران اظهار داشت: انتقال آرمان‌ها و اهداف امام و انقلاب به نسل امروز و آشنا کردن نسل امروز با شخصیت و تفکرات امام راحل از مهم‌ترین وظایف ما محسوب می‌شود.

وی ادامه داد: امروز دشمنان در نظر دارند تا نوجوانان و جوانان را از اهداف امام راحل و انقلاب دور کنند تا بتوانند به اهداف شوم خود نزدیک شوند.

این مسئول تأکید کرد: از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون دشمنان نسبت به این انقلاب کینه گرفته‌اند لذا از هر فرصتی برای ضربه وارد کردن به این انقلاب و مردمش استفاده می‌کنند.

کساییان افزود: در این راستا باید نسل امروز را با اهداف شوم دشمنان آگاه کنیم و آنان را برای مقابله با توطئه‌های دشمنان آماده سازیم.

فرماندار نظرآباد تأکید کرد: باید هر چه در توان داریم در برگزاری باشکوه مراسم‌های مختلف سالگرد ارتحال امام به کار گیریم و از هیچ تلاشی برای باشکوه برگزار کردن این مهم فروگذاری نکنیم.

وی افزود: امروز دشمنان به برگزاری برنامه‌های سالگرد ارتحال امام و حضور مردم در این برنامه‌ها چشم دوخته‌اند لذا باید این مراسم‌ها را هر سال باشکوه‌تر از سال گذشته برگزار نماییم.

کساییان در ادامه سخنان خود به اعزام کاروان پیاده اشاره کرد و گفت: یک کاروان 40 نفره امروز از این شهرستان با پای‌ پیاده عازم حرم مطهر امام راحل (ره) شدند.

فرماندار شهرستان نظرآباد در بخشی دیگر از سخنان خود از اعزام چهار معلول نظرآبادی به مرقد امام خمینی (ره) خبر داد و گفت: این معلولان امروز برای میثاقی دوباره با آرمان‌های امام راحل عازم حرم مطهر شدند و این مسیر را با ویلچر طی خواهند کرد.

انتهای پیام/2302/ط20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول