اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در ارزیابی و ساماندهی روسای ادارات کتابخانه‌های عمومی کشور انجام شد

کسب رتبه نخست مدیریت امور کتابخانه‌های آذربایجان غربی

در ارزیابی و ساماندهی روسای ادارات کتابخانه‌های عمومی کشور مدیریت امور کتابخانه‌های آذربایجان غربی کسب رتبه نخست کشور را کسب کرد.

کسب رتبه نخست مدیریت امور کتابخانه‌های آذربایجان غربی

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه از چند ماه پیش طرحی مبنی بر «ارزیابی و ساماندهی روسای ادارات کتابخانه‌های عمومی کشور» با هدف شناسایی روسای نمونه سطح کشور، از سوی اداره کل امور استان‌های نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور اجرا می‌شود.

در این طرح مدیران نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور، به لحاظ کارایی مدیران در امور مدیریتی کتابخانه‌های زیرمجموعه استانی، توسعه فیزیکی کتابخانه‌ها، توسعه منابع کتابخانه‌ای، اشاعه فرهنگ مطالعه کتاب و اهمیت به لزوم مطالعه مفید افراد مورد ارزیابی و سنجش قرار می‌گیرند.

با لحاظ کردن معیارهای فوق، مدیران نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور، با نمرات الف، ب و ج امتیازدهی کردند که امسال مدیر کل نهاد کتابخانه‌های عمومی آذربایجان غربی توانست با کسب بیشترین نمره در بین سایر استان‌ها به عنوان مدیر برتر کشوری انتخاب شود.

ثبات مدیریت در ادارات زیرمجموعه استان، بهره‌مندی ازمدیران لایق و کارآمد در غالب نهادهای شهرستانی استان، تشکیل مستمر جلسات انجمن و جلسات نهضت مطالعه مفید و غنی سازی منابع کتابخانه‌ای در کنار سایر شاخصه‌های مدنظر توانست نهاد کتابخانه‌های عمومی آذربایجان غربی را به عنوان نمونه و الگو در کشور معرفی کند.

به این ترتیب در همایش مدیران کل نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور که در 30 اردیبهشت تا 2 خرداد ماه سال جاری در شهر مشهد برگزار شد، علی فیروز به عنوان مدیر کل نمونه معرفی و با ارائه لوح تقدیر از سوی دبیر کل نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور از وی تجلیل شد.

انتهای پیام/61009/ن۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول