اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده انجمن دوستی اصفهان و فرایبورگ خبر داد

شورای کتاب میزبان انجمن دوستی فرایبورگ و اصفهان

نماینده انجمن دوستی فرایبورگ و اصفهان، گفت: برنامه های هفته فرایبورگ در اصفهان، مورد استقبال واقع شد و در حال حاضر شورای کتاب تهران میزبان انجمن دوستی فرایبورگ و اصفهان است.

شورای کتاب میزبان انجمن دوستی فرایبورگ و اصفهان

فهیمه عقیلی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان، اظهار کرد: برنامه‎های هفته فرایبورگ در اصفهان، به اتمام رسید و گروه‎های تئاتر که به اصفهان برای اجرا آمده بودند به آلمان بازگشتند.

وی با بیان اینکه، برنامه‎های گروه‎های تئاتر و موسیقی فرایبورگ در اصفهان، مورد استقبال قرار گرفت، افزود: در یک هفته‎ای که گروه‎های هنری فرایبورگ در اصفهان بودند، دو تئاتر به کارگردانی کلاوس انگر و والتر مایر یوهان به اجرا درآمد.

نماینده انجمن دوستی اصفهان و فرایبورگ ادامه داد: همچنین یک اجرای تئاتر عروسکی توسط گروه‎های آلمانی در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان اصفهان، برگزار شد.

وی گفت: گروه‎های هنری فرایبورگ در دانشگاه هنر اصفهان حضور یافتند و برای ادامه همکاری با مدیران این دانشگاه تفاهمنامه امضا کردند، همچنین چند کارگاه آموزشی موسیقی در مدرسه هنرهای زیبای اصفهان و دانشگاه هنر برگزار شد.

عقیلی تصریح کرد: گروه موسیقی شهر فرایبورگ همچنین در هنرسرای خورشید اصفهان به اجرا پرداختند که آن اجرا نیز مورد استقبال واقع شد.

وی گفت: پروفسور فاطیما شاهین درلفینگر استاد دانشگاه فریبورگ، مسئول نظارت کیفی آموزش و پرورش در ایالت بادن آلمان و رئیس انجمن دوستی فریبورگ و اصفهان 11 خرداد در شورای کتاب سخنرانی می‎کند.

نماینده انجمن دوستی اصفهان و فرایبورگ ادامه داد: در این سخنرانی رئیس انجمن دوستی فرایبورگ و اصفهان، در مورد جایگاه ادبیات کودکان در آموزش و پرورش در آلمان سخن می‎گوید و همچنین نمایشگاهی از هفتاد کتاب منتخب ادبیات کودک به زبان آلمانی در کتابخانه تحقیقاتی شورا بر پا می‎شود.

انتهای پیام/63019/ع30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول