اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس انجمن خیرین کتابخانه‌ساز کرمانشاه خبر داد

برگزاری همایش خیرین کتابخانه‌ساز در کرمانشاه

رئیس هیئت مدیره انجمن خیرین کتابخانه‌ساز استان کرمانشاه گفت: در نظر داریم به منظور ترویج و تبلیغ کتابخانه‌سازی به عنوان امری خیر در نیمه دوم سال‌جاری همایشی با همین موضوع در استان کرمانشاه برگزار کنیم.

برگزاری همایش خیرین کتابخانه‌ساز در کرمانشاه

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، سید ضیاء‌الدین خرمشاهی در برگزاری جلسه انجمن خیرین کتابخانه‌ساز استان کرمانشاه گفت: در نظر داریم به منظور ترویج و تبلیغ کتابخانه‌سازی به عنوان امری خیر در نیمه دوم سال‌جاری همایشی با همین موضوع در استان کرمانشاه برگزار کنیم.

 بر اساس گزارش روابط عمومی، رئیس هیئت مدیره انجمن خیرین کتابخانه‌ساز استان کرمانشاه، با اشاره به تبلیغ و ترویج در زمینه انجمن خیرین کتابخانه‌ساز استان گفت: این همایش در راستای ترویج امر کمک و مساعدت به کتابخانه‌های عمومی و شناسایی بیشتر خیرین منطقه غرب کشور است، به همین منظور مقرر کرده‌ایم که علاوه بر انجام امور خبری، وبلاگ اختصاصی برای این همایش راه‌اندازی و به فعالیت در مورد همایش بپردازیم.

وی دسترسی آسان و راحت به کتاب را از اهداف نهاد و انجمن خیرین برشمرد و گفت: ما برای دسترسی راحت عامه مردم به کتاب طرحی مبنی بر تهیه کانکس‌هایی برای استقرار در مکان‌های مورد نظر داریم که انجمن خیرین تصمیم دارد هزینه‌های آن را تقبل کند و طی این طرح کانکس‌هایی به عنوان کتابخانه تجهیز می‌شوند.

خرمشاهی با اشاره به نقش برجسته بانوان در جامعه و انجام فعالیت‌های خیریه، گفت: برای مشارکت و ارتباط قوی‌تر بانوان نیز مصوب شده است که کمیته‌ای برای بانوان در انجمن خیرین تشکیل شود و بانوان و خیرین زن در این کمیته به انجام امور مورد نظر بپردازند.

انتهای پیام/2700/ب/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول